Opublikowane: 2024-01-11

Reklama porównawcza w USA

Wanda Sielewicz
Kwartalnik Prawa Publicznego
Dział: Articles
https://doi.org/10.21697/2018.16.2.03

Abstrakt

Artykuł zatytułowany ,,Reklama porównawcza w USA”, ma na celu omówienie zjawiska reklamy porównawczej w tym kraju.  Dokonałam w nim opisu historii oraz pochodzenia tejże reklamy. A także przedstawiłam, jak zgodnie z prawem można używać reklamy porównawczej. Starałam się dokonać przeglądu regulacji. Bowiem w USA reklama porównawcza jest regulowana przez połączone przepisy federalne, stanowe i lokalne, a także przez własny kodeksy prawne postępowania. Przedstawiam zjawisko tak zwanych ,,Wojen reklamy porównawczej”, które są bardzo ciekawym zagadnieniem i także – moim zdaniem – stanowią kwintesencję
reklamy porównawczej. Opisuję najbardziej spektakularną wojnę, która miała miejsce na rynku amerykańskim.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Sielewicz, W. (2024). Reklama porównawcza w USA. Kwartalnik Prawa Publicznego, 16(2), 55–73. https://doi.org/10.21697/2018.16.2.03

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.