Data publikacji : 2022-12-30

Determinanta ekonomii

Influencerzy i followersi w perspektywie teologii stosowanej

Abstrakt

Nie od dziś wiadomo, że „reklama jest dźwignią handlu”, a światem ekonomii rządzą ci, którzy potrafią wygenerować lub rozpoznać potrzeby konsumentów. Obecnie powszechnym źródłem pozyskiwania klientów jest Internet, w którym szczególną rolę odgrywają influencerzy promujący różnego rodzaju marki, produkty i usługi, a także podążający za nimi followersi. W takim kontekście swoją misję realizuje Kościół, którego zadaniem jest prowadzić ludzi do zbawienia. Niniejszy artykuł stanowi próbę odpowiedzi na pytanie: czy działalność influencerów może okazać się uświęcającą formą pracy człowieka? Pomocą w realizacji tego zadania jest 1) przedstawienie influencerów i followersów jako determinanty ekonomii; 2) wskazanie prawdopodobnych źródeł sukcesu internetowych twórców oraz 3) ujęcie powyższych kwestii w perspektywie teologicznej.

Słowa kluczowe:

media społecznościowe, influencer, ekonomia



Szczegóły

Bibliografia

Statystyki

Autorzy

Pobierz pliki

  PDF

Zasady cytowania

Kłonowski, A. (2022). Determinanta ekonomii: Influencerzy i followersi w perspektywie teologii stosowanej. BIBLIOTEKA TEOLOGII STOSOWANEJ Prawda, wolność, Religia, 1, 63–79. Pobrano z https://czasopisma.uksw.edu.pl/index.php/bts/article/view/11510

Wskaźniki altmetryczne


Cited by / Share



Wydawca
Wydawnictwo Naukowe UKSW
ul. Dewajtis 5, domek nr 2
01-815 Warszawa
e-mail: wydawnictwo@uksw.edu.pl
tel. +48 22 561 88 38 Ważne adresy: https://uksw.edu.pl/
https://wydawnictwo.uksw.edu.pl/
Uczelnia
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Dewajtis 5,
01-815 Warszawa

O platformie:
Copyright 2022 by Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & Workfow by OJS/PKP