Bibliografia
Doroszewska J. (1963). Nauczyciel-wychowawca w zakładzie leczniczym. Warszawa: Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych.
Google Scholar
Góralczyk E. (1996). Choroba dziecka w twoim życiu: o dzieciach ciężko i przewlekle chorych i ich rodzicach. Warszawa: Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej MEN.
Google Scholar
Góralczyk E. (2009). Dziecko przewlekle chore. Psychologiczne aspekty funkcjonowania dziecka w szkole i przedszkolu. Informacje dla pedagogów i opiekunów. Warszawa: Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej.
Google Scholar
Jachimczak B. (2011). Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.
Google Scholar
Janion E. (2000). Zaspokajanie potrzeb psychicznych dzieci przewlekle chorych. „Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze”, nr 1, s. 32–35.
Google Scholar
Konopczyński M. (1996). Twórcza resocjalizacja. Wybrane metody pomocy dzieciom i młodzieży. Warszawa: MEN.
Google Scholar
Maciarz A. (1998). Pedagogika terapeutyczna dzieci przewlekle chorych. W: Dykcik W. (red.). Pedagogika specjalna. Poznań: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Google Scholar
Obuchowska I., Krawczyński M. (1991). Chore dziecko. Warszawa: Nasza Księgarnia.
Google Scholar
Woynarowska B. (2010). Uczniowie z chorobami przewlekłymi. Jak wspierać ich rozwój, zdrowie i edukację. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar