Opublikowane: 2017-01-11

Osoby z niepełnosprawnością w dziełach sztuki w ujęciu pedagogicznym

Katarzyna Szolc
Forum Pedagogiczne
Dział: Debiuty
https://doi.org/10.21697/fp.2016.1.23

Abstrakt

Postawy wobec osób z niepełnosprawnością są częstym tematem prac badawczych. W niniejszym artykule autorka skupia się na możliwości kształtowania pozytywnych postaw wobec takich osób poprzez kontakt z dziełami sztuki. Wychowanie przez sztukę potraktowane zostało jako narzędzie do pracy z uczniami, które ma szansę zmienić postrzeganie niepełnosprawności poprzez pryzmat stereotypów.

Słowa kluczowe:

postawy, osoby niepełnosprawne, wychowanie przez sztukę

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Szolc, K. (2017). Osoby z niepełnosprawnością w dziełach sztuki w ujęciu pedagogicznym. Forum Pedagogiczne, 6(1), 339–348. https://doi.org/10.21697/fp.2016.1.23

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.