Adamiak Cz., Dubownik A., Opinie online o parkach narodowych w Polsce, „Studia i Materiały CEPL w Rogowie” 2017 R. 9 z. 52 (3), s. 18-25.
Google Scholar
Bendrat A., Medialne portrety imigrantów a hiperrzeczywistość obrazu, w: A. Budzyńska-Daca, A. Kampka, K. Molek-Kozakowska (red.), Retoryka wizerunku medialnego, Warszawa 2016, s. 197-223.
Google Scholar
Bobryk J., Spadkobiercy Teuta. Ludzie i media, Warszawa 2001.
Google Scholar
Breakwell A., Instagram Tourism and its Influence on the Photos We Take, 2021, https://urth.co/magazine/instagram-tourism-photography/ [dostęp: 09.08.2023]
Google Scholar
Brzezińska-Wójcik, Marka „Roztocze – Witalność z Natury” jako identyfikator walorów przyrody ożywionej regionu w hasłach marketingowych i produktach turystycznych, „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu” 2018 nr 535, s. 9-25.
Google Scholar
Buczek P., Instagram jako miejsce komunikacji wizualnej mediów z odbiorcami, „Naukowy Przegląd Dziennikarski” 2017 nr 4, s. 134.
Google Scholar
Czarnota P., Wykorzystanie portalu społecznościowego Instagram w działaniach promocyjnych przedsiębiorstw, „Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzenie” 2017 nr 1(25), s. 130–139.
Google Scholar
Duda A., Plichta P., Pytanie 95: Jak fotorewolucja zmienia turystyczne spojrzenie oraz wpływa na turystykę kulturową?, „Turystyka Kulturowa” 2021 nr 2(119), s. 296.
Google Scholar
Golian S., Wybrane aspekty marketingu usług agroturystycznych na Roztoczu, „EPT” 2017 nr 2(38), s. 133-144.
Google Scholar
Johann M., Kreowanie wizerunku Polski jako celu podróży turystycznych, „Studia Europejskie” 2013 nr 2, s. 119-141.
Google Scholar
Jurgenson N., Fotka. O zdjęciach i mediach społecznościowych, przekł. Ł. Zaremba, Kraków 2021.
Google Scholar
Kachniewska M., Strategie marketingowe przedsiębiorstw i regionów turystycznych w mediach społecznościowych, „Studia Oeconomica Posnaniensia” 2017 nr 4, s. 184-207.
Google Scholar
Kanior A., Pokojska W., #instazabytki, [raport: Instytut Badań Organizacji Kultury, 2023], https://depot.ceon.pl/handle/123456789/22662 [dostęp: 20.09.2023]
Google Scholar
Kasperkiewicz-Morlewska K., Życie kulturalne społeczności małomiasteczkowych na przykładzie wybranych gmin Roztocza Środkowego, w: E. Dąbrowska-Prokopowska, P. Goryń, M. F. Zaniewska (red.), Kultura w Polsce w XXI wieku: konteksty społeczne, kulturowe i medialne, Białystok 2020, s. 389-402.
Google Scholar
Kot J., Nowe formy narracji na Instagramie: badanie pilotażowe rolek związanych z podróżowaniem i sportem, „Com.press. Pismo naukowe. Komunikacja i nauki o mediach” 2022 nr 2(5), s. 90-102.
Google Scholar
Koturbasz B., Multumedialne podróżopisarstwo czyli narodziny travelebrity, „Panoptikum” 2009 nr 8/15, s. 117-124.
Google Scholar
Kubczak A., Konstruowanie tożsamości w Internecie, w: E. Hałas, K. T. Konecki (red.), Konstruowanie jaźni i społeczeństwa. Europejskie warianty interakcjonizmu symbolicznego , Warszawa 2006, s. 359-377.
Google Scholar
Łozowska H., Obraz jako komunikat informacyjny w ludycznym otoczeniu Instagramu, w: M. Babecki, Sz. Żyliński (red.), Od naturalizacji do funkcjonalizacji. Taktyki użytkowania serwisu Instagram, Olsztyn 2018, s. 45-74.
Google Scholar
Mąkosa P., Instagram. Wirtualny bazar, „Humanum. Międzynarodowe Studia Społeczno-Humanistyczne” 2018 nr 30(3), s. 145-156.
Google Scholar
Michałowska M., Pytanie 95: Jak fotorewolucja zmienia turystyczne spojrzenie oraz wpływa na turystykę kulturową?, „Turystyka Kulturowa” 2021 nr 2(119), s. 314-319.
Google Scholar
Molek-Kozakowska K., O wizerunkowości sfery publicznej i jej analizie retorycznej, w: A. Budzyńska-Daca, A. Kampka, K. Molek-Kozakowska (red.), Retoryka wizerunku medialnego, Warszawa 2016, s. 5-21.
Google Scholar
Paszkowska M., Fenomen Instagrama w kontekście promocji muzeów i zabytków, w: #instazabytki, [raport: Instytut Badań Organizacji Kultury, 2023], https://depot.ceon.pl/handle/123456789/22662 [dostęp: 11.08.2023]
Google Scholar
Sadowski M., Rewolucja w social mediach, Gliwice 2013.
Google Scholar
Sawczuk M., Turystyka w województwach podlaskim i podkarpackim: działania wizerunkowe w mediach społecznościowych w kontekście sytuacji kryzysowej, „Studia Periegetica” 2022 nr 3(39), s. 95-120.
Google Scholar
Sontag S., O fotografii, przekł. S. Magala, Warszawa 1986.
Google Scholar
Walas B., Ocena wizerunku i standaryzacja regionalnego produktu turystycznego na potrzeby marketingu terytorialnego, „ Folia Turistica” 2009 nr 2, 221-231.
Google Scholar