Jan Paweł II, Encyklika Evangelium vitae, 1995, https://www.vatican.va/content/ john-paul-ii/pl/encyclicals/documents/hf_jp-ii_enc_25031995_evangelium- -vitae.html [02.08.2022].
Bakalarska J., Typy influencerów – kto wpływa na konsumentów?, https:// contentstandard.pl/typy-influencerow-kto-wplywa-na-konsumentow [11.12.2019].
Bauer Z., Gatunki dziennikarskie, w: Dziennikarstwo i świat mediów, red. Z. Bauer, E. Chudziński, Kraków 2008, s. 255–280.
Cempel K., Nie słabnie popularność influencer marketingu. Jak działają marki z branży wnętrzarskiej?, https://kurier-nakielski.pl/nie-slabnie-popularnosc-influencermarketingu-jak-dzialaja-marki-z-branzy-wnetrzarskiej/ [15.07.2022].
Chaciński B., Pokolenie XD – cyfrowe dzieci Pokolenia X, https://e-biznes.pl/pokolenie-xd-%E2%80%93-cyfrowe-dzieci-pokolenia-x?k=r&r=2010 [26.07.2022].
Dziuba A., Przesłanie społeczne kardynała Stefana Wyszyńskiego, Prymasa Polski, w: Wartości u podstaw demokracji, red. J. Nagórny, A. Derdziuk, Lublin 2002, s. 112–157.
HireInfluence Influence Agency, Top Pet Influencers, https://hireinfluence.com/blog/top-petfluencers/ [12.07.2022].
IAB Polska, Przewodnik po influencer marketingu, cz. 1, https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2021/10/INFLUENCER-MARKETING_poradnik-IAB-Polska-2021.pdf [04.07.2022].
Jakobson R., Poetyka w świetle językoznawstwa, „Pamiętnik Literacki”, 51(1960), nr 2, s. 431–473.
Kłonowski A., Pobożność ludowa i duszpasterstwo on-line jako środki odnowy Kościoła w Polsce, „Teologia i Człowiek”, 50(2020), z. 2, s. 259–277.
Listoś W., Influencerzy z Wall Street wyznaczają nowe trendy. Zarobki wyższe niż w przypadku bankierów, https://comparic.pl/influencerzy-z-wall-street -wyznaczaja-nowe-trendy-zarobki-niektorych-z-nich-przebijaja-nawet-bankierow/ [14.07.2022].
Najda E., Pet influencerzy – 6 zwierzaków, które warto obserwować na Instagramie, https://www.internet-plus.pl/blog/pet-influencerzy-6-zwierzakow-ktorewarto-obserwowac-na-instagramie/ [12.07.2022].
Ostafiński W., Kaznodzieja, coach czy influencer? Kogo preferuje współczesny odbiorca medialny?, „Polonia Sacra”, 4(2021), s. 135–149.
Przybyłowski J.K., Szósty zmysł. Gdyby cały świat stał się na moment szpitalem..., Warszawa 2019.
Stopczyńska K., Influencer marketing w dobie nowych mediów, Łódź 2021.
Struzik Z., Ekonomia rodziny w nauczaniu Jana Pawła II w encyklikach Centesimus annus i Laborem exercens. Realia ekonomiczne polskiej rodziny, w: Ekonomia a chrześcijaństwo. Świat biznesu przez pryzmat encyklik św. Jana Pawła II Centesimus annus i Laborem exercens, red. A. Lekka-Kowalik, Warszawa 2017, s. 81–102.
SW Research, Najbardziej poważane zawody wśród Polaków, https://swresearch.pl/news/ranking-spolecznie-powazanych-zawodow-2022 [22.07.2022].
Urbaś J., Społeczna odpowiedzialność influencera w czasie pandemii, „Studia Socialia Cracoviensia”, 12(2020), s. 89–107.
Węgrzyniak W., Bogaty katolik. Dlaczego Bóg chce, abyś pomnażał talenty i pieniądze?, Nowy Sącz 2020.
Wielki J., Influencerzy cyfrowi i ich rola w działaniach promocyjnych organizacji, „Przedsiębiorczość i Zarządzanie”, 20(2019), s. 97–108.
Wiemeyer J., Praca ludzka – podstawowy fakt antropologiczny podlegający ciągłej zmianie, w: Ekonomia a chrześcijaństwo. Świat biznesu przez pryzmat encyklik św. Jana Pawła II Centesimus annus i Laborem exercens, red. A. Lekka--Kowalik, Warszawa 2017, s. 49–50.
Woods T., Kościół a wolny rynek, Warszawa 2007.
Zawiślak M., „Gdzie są kucharze, tam jest nadzieja” – kampania Lurpak, https://www.signs.pl/_gdzie-sa-kucharze%2C-tam-jest-nadzieja._---kampanialurpak,390815,artykul.html [07.05.2022].
Żyłowska K., Osoby dorosłe z pokolenia Z kupują to, co polecą im influencerzy, https://socialpress.pl/2021/10/osoby-dorosle-z-pokolenia-z-kupuja-to-copoleca-im-influencerzy [12.07.2022].
Google Scholar