Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
Język Polski
English
Język Polski
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Wydawca
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Przesyłanie tekstów
Polityka otwartego dostępu
Polityka prywatności
Polityka ws. AI
Kontakt
Opublikowane:
2020-01-16
Tom 9 Nr 2/2 (2019)
Multidimensionality of Contemporary Polish Pedagogy
[Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.) (2019). Pedagogika. Podręcznik akademicki. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1127 s.]
Arleta Suwalska
Forum Pedagogiczne
Dział:
Recenzje
https://doi.org/10.21697/fp.2019.2.46
Inne teksty tego samego autora
Arleta Suwalska,
The Direction of Educational Reforms and Challenges for Sustainable Development in Finnish Education
,
Forum Pedagogiczne: Tom 9 Nr 2/2 (2019)
Zbigniew Babicki, Arleta Suwalska,
Values in education and their role in the Polish language learning on the example of The Secondary School of the Resurrection Sisters in Warsaw
,
Forum Pedagogiczne: Tom 14 Nr 2.1 (2024): Psychologiczne, pedagogiczne i językowe aspekty trudności szkolnych
Szczegóły
Statystyki
Autorzy
Pobierz pliki
pdf
Zasady cytowania
Formaty cytowań
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Pobierz cytowania
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Suwalska, A. . (2020). Multidimensionality of Contemporary Polish Pedagogy: [Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.) (2019). Pedagogika. Podręcznik akademicki. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 1127 s.].
Forum Pedagogiczne
,
9
(2/2), 297–300. https://doi.org/10.21697/fp.2019.2.46
Cited by / Share
PDF Download
Article views
Arleta Suwalska
https://orcid.org/0000-0003-0713-8451
Afiliacja:
Wydział Nauk o Wychowaniu Uniwersytet Łódzki Polska
Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.
Odrzuć
Akceptuj