Chajzerowe przeprosiny, Slang.pl, https://slang.pl/chajzerowe-przeprosiny hasło z 2021, (dostęp 25.07.2023).
Google Scholar
Donald.pl, Czasownik "chajzerować" zadebiutował w słowniku slangu miejskiego https://www.donald.pl/artykuly/vAJwhLME/czasownik-chajzerowac-zadebiutowal-w-slowniku-slangu-miejskiego z 2020, (dostęp 25.07.2023).
Google Scholar
Radio Zet, Antek Królikowski wyrzucony z Royal Division, Wydano oświadczenie. „Obrzydliwe i nieetyczne” https://rozrywka.radiozet.pl/plotki/Antek-Krolikowski-wyrzucony-z-Royal-Division-Wydano-oswiadczenie z 2022, (dostęp 25.07.2023).
Google Scholar
Ekipa, Pogadajmy, https://www.youtube.com/watch?v=gdqCGphpQvY&ab_channel=EKIPA z 2021, (dostęp 25.07.2023).
Google Scholar
Frączek A., Public relations jako narzędzie komunikacji społecznej, „Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość” 2011 t. VIII, s. 116–127 .
Google Scholar
Głowińska A., Mama Ginekolog zebrała 300 tys. na fundację. "To nasza najsłabsza zbiórka". Internauci grzmią: to totalny nietakt https://plejada.pl/newsy/mama-ginekolog-narzeka-na-efekty-zbiorki-choc-zebrali-kilkaset-tysiecy-internauci-sa/jqxsl20 z 2021, (dostęp 25.07.2023).
Google Scholar
Gonciarz K., (@k.gonciarz), https://www.instagram.com/p/CXeKrMfsX33/ zdjęcie na Instagramie z 14.12.2021, (dostęp 25.07.2023).
Google Scholar
Wirtualne media, Influencerka kayaszu reklamowała rajstopy w drodze na pogrzeb ojca. „Świadoma strategia”, https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/influencerka-kayaszu-reklama-rajstop-gabriella-company-pogrzeb-ojca-dlaczego z 2021, (dostęp 12.07.2023)
Google Scholar
Wirtualne media, Kuriozalne przeprosiny Maffashion dla Telewizji Polskiej. „Kłaniam się w pas”https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maffashion-przeprosiny-tvp-jacek-kurski-za-co-eurowizja z 2021, (dostęp 12.07.2023).
Google Scholar
Kaczmarek-Śliwińska M., Public relations w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi, Warszawa 2015, s. 109-110.
Google Scholar
Kaliszewski A., Żyrek-Horodyska E., Kilka uwag o metodach analizy tekstów dziennikarskich ze szczególnym uwzględnieniem reportażu, w: A. Szymańska, M. Lisowska-Magdziarz, A. Hess (red) Metody badań medioznawczych i ich zastosowanie, Kraków 2018.
Google Scholar
Krupa-Dąbrowska R., Od 28 marca koniec z ograniczeniami pandemicznymi w firmach, https://www.prawo.pl/biznes/koniec-obostrzen-w-zwiazku-covid-19-od-28-marca,513632.html z 2022, (dostęp 25.07.2023).
Google Scholar
Lisowska-Magdziarz M., Analiza zawartości mediów. Przewodnik dla studentów, Kraków 2004.
Google Scholar
Łaszyn A., e-kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie, Warszawa 2020.
Google Scholar
Pudelek.pl, Manager marki Jessiki Mercedes tłumaczy się ze skandalu. "Chcielibyśmy wyrazić ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji..." https://www.pudelek.pl/manager-marki-jessiki-mercedes-tlumaczy-sie-ze-skandalu-chcielibysmy-wyrazic-ubolewanie-z-powodu-zaistnialej-sytuacji-6513329518525408a z 2020, (dostęp 12.07.2023).
Google Scholar
Wprost.pl, Nieludzkie warunki w Amazonie. Prezes: To nie jest firma, którą znam, https://www.wprost.pl/518211/nieludzkie-warunki-w-amazonie-prezes-to-nie-jest-firma-ktora-z.html z 2015, (dostęp 24.07.2023).
Google Scholar
Ryczkowska A. Antyporadnik przepraszania, czyli komunikacja kryzysowa według polskich marek https://www.pr-manager.pl/artykul/antyporadnik-przepraszania-czyli-komunikacja-kryzysowa-wedlug-polskich-marek z 2020, (dostęp 12.07.2023).
Google Scholar
Staśko, M. (@majakstaśko), Przeprosiny i refleksja. Dziękuję za Waszą krytykę (za hejt nie) i przepraszam. Duża nauka na przyszłość. z https://twitter.com/majakstasko/status/1450740433051660291?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1450740433051660291%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fvibez.pl%2Flifestyle%2Fmaja-stasko-krytycznie-o-swoim-tescie-burgera-maty-z-ebalam-6695919601662560a zdjęcie Twitter z 2021, (dostęp 25.07.2023).
Google Scholar
Słownik Języka Polskiego, https://sjp.pwn.pl/mlodziezowe-slowo-roku/haslo/influencer;6368873.html (dostęp 29.01.2023)
Google Scholar
Stopczyńska K., Influencer marketing w dobie nowych mediów, s. 140.
Google Scholar
Szczepańska E., Jessica Mercedes tłumaczy się z wpadki z t-shirtami. Klienci zwrócili uwagę na coś jeszcze: „Ktoś tu nie rozlicza się” https://jastrzabpost.pl/newsy/jessica-mercedes-oswiadczenie-ws-koszulek-fruit-if-the-loom_895472.html (dostęp 25.07..2023).
Google Scholar
Szyran-Resiak A., Public Relations w sytuacjach kryzysowych, „Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Nauki Ekonomiczne” 2017 t. 26, s. 329–337.
Google Scholar
Urbaś J., „Kryzysy” w social mediach wybuchają w weekendy, https://www.facebook.com/groups/kryzyssm/posts/1243349036165695/ post Facebook z 18.11.2021, (dostęp 25.07.2023).
Google Scholar
Pudelek.pl, Wersow wciąż nie wyjaśniła sprawy z kradzieżą logo sowy. Sierpień to był okres wakacyjny. https://www.pudelek.pl/wersow-wciaz-nie-wyjasnila-sprawy-z-kradzieza-logo-sowy-sierpien-byl-to-okres-wakacyjny-6683400222726656a?utm_medium=WSP_Wykop_KAMP&utm_source=wykop_pl&utm_campaign=wspWykop_PUDELEK z 2021, (dostęp 25.07.2023).
Google Scholar
Pudelek.pl, Wersow wykupiła licencję na LUSTRZANE ODBICIE logo, którego przez lata bezprawnie używała. Autorstwa innego artysty. https://www.pudelek.pl/wersow-wykupila-licencje-na-lustrzena-odbicie-logo-ktorego-przez-lata-bezprawnie-uzywala-autorstwa-innego-artysty-6667851168328608a z 2021, (dostęp 12.07.2023).
Google Scholar
Wilusz R., Influencer marketing potężny ponad miarę, w: H. Hall (red.),Marketing (r)evolution. Nowe techniki, pomysły, rozwiązania, Rzeszów 2017.
Google Scholar
Wirtualne media, Influencerka Kayaszu reklamowała rajstopy w drodze na pogrzeb ojca. „Świadoma strategia” https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/influencerka-kayaszu-reklama-rajstop-gabriella-company-pogrzeb-ojca-dlaczego z 2021, (dostęp 13.11.2023).
Google Scholar
Wirtualne media, Ekipa odpowiada na zarzuty. Wersow: nie wiedziałam, że trzeba kupić licencję do logo. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wersow-ekipa-youtube-logo-afera-przeprasza, 2021, (dostęp 12.07.2023).
Google Scholar
Wojcik K., Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Warszawa 2015, s. 26.
Google Scholar
Zakrzewska–Bielawska A., Zarządzanie w kryzysie, w: I. Staniec, J. Zawiła-Niedźwiedzki (red), Zarządzanie ryzykiem operacyjnym, Warszawa 2018, s. 65-92.
Google Scholar