Barber B., Skonsumowani. Jak rynek psuje dzieci, infantylizuje dorosłych i połyka obywateli, Warszawa 2008.
Google Scholar
Borowska A., Społeczeństwo konsumpcyjne – charakterystyka, „Zeszyty Naukowe Politechniki Białostockiej. Ekonomia i Zarządzanie” 2009, nr 14, s. 7-18.
Google Scholar
Brzeziński D., Utopijne powroty do przeszłości: młode pokolenie wobec zwrotu nostalgicznego, w: R. Włodarczyk (red.), Utopia a edukacja tom IV, Wrocław 2020, s. 59-76.
Google Scholar
Côté J. E., Arrested adulthood: the changing nature of maturity and identity, New
Google Scholar
York 2000.
Google Scholar
Daszykowska J., Od kultu młodości do stylu życia „kidult”, „Społeczeństwo i Rodzina” 2018, nr 54, s. 59-74.
Google Scholar
Dąbrowska-Cendrowska O., Bravo, Dziewczyna i Fun Club - czyli sposób na młodzież. Magazyny młodzieżowe niemieckich koncernów na polskim rynku prasowym w latach 1989-2008, „Zeszyty Prasoznawcze” 2009, nr 1-2 (197-198), s. 59-73.
Google Scholar
dodatkiwkiosku.blogspot.com, Akademia gwiazd, online: http://dodatkiwkiosku.blogspot.com/2013/04/akademia-gwiazd.html, [dostęp: 06.11.2023].
Google Scholar
Egmont.pl, online: https://egmont.pl/o-wydawnictwie-egmont [dostęp: 06.11.2023].
Google Scholar
Egmont.pl, kategoria „Barbie”, online: https://egmont.pl/Prasa/Prasa,21131265,k.html?fc_heroes_id=632834 [dostęp: 10.11.2023].
Google Scholar
Egmont.pl, kategoria „Księżniczki”, online: https://egmont.pl/Prasa/Prasa,21131265,k.html?fc_heroes_id=632834&fc_heroes_id=811068[dostęp: 10.11.2023].
Google Scholar
Egmont.pl, Księżniczka. Magazyn 9/2023, online: https://egmont.pl/Ksiezniczka.-Magazyn-9-2023,74730501,p.html [dostęp: 10.11.2023].
Google Scholar
Eszkola.pl, Grupy społeczne i funkcje grup społecznych, online: https://eszkola.pl/wos/grupy-spoleczne-3567.html [dostęp: 06.11.2023].
Google Scholar
H2O - just add water, youtube.com, online: https://www.youtube.com/@h2o.official/featured [dostęp: 06.11.2023].
Google Scholar
h2o_justaddwateroriginal), Instagram.com, online: https://www.instagram.com/h2o_justaddwateroriginal/ [dostęp: 06.11.2023].
Google Scholar
H2O, wystarczy kropla, red. Weronika Palka, 01/22, Czechy 2022.
Google Scholar
H2O, wystarczy kropla, red. Weronika Palka, 02/22, Czechy 2022.
Google Scholar
Kołodziej J. H., Analiza narracyjna. Przygotowanie projektu badań, w: A. Szymanska, M. Lisowska-Magdziarz, A. Hess (red.), Metody badań medioznawczych i ich zastosowania, Kraków 2018, s. 45-66.
Google Scholar
Kubiak A. Z., Nostalgia i konfluentne wspólnoty, „Konteksty. Polska Sztuka Ludowa” 2014, nr 1–2, s. 28–31.
Google Scholar
miss-sporty.com, From School to Cool, online: https://pl.miss-sporty.com/from-school-to-cool-0 [dostęp: 13.11.2023].
Google Scholar
Nadolna-Tłuczykont M., Czasopisma dla dzieci wydawnictwa Egmont Publishing (1990–2015), „Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia ad Bibliothecarum Scientiam Pertinentia” 2015, nr 13, s. 230-243.
Google Scholar
Netflix.com, H2O, wystarczy kropla, online: https://www.netflix.com/title/70180051 [dostęp: 06.11.2023].
Google Scholar
Piechota D., Nostalgiczne powroty do lat osiemdziesiątych w najnowszej popkulturze, [w:] W. Gardocki, D. Piechota (red.), „Powroty do przeszłości". Literatura i kultura lat 80. i jej współczesna recepcja, Białystok 2022, s. 271-284.
Google Scholar
Redlarska Z., Czytelnictwo prasy dziecięcej — literackie oblicze Świerszczyka — pisma dla dzieci, w: J. Izdebska (red.), Media elektroniczne – kreujące obraz rodziny i dziecka, Białystok 2008, s. 280-294.
Google Scholar
Styś M., Konsument bez metryki, „Marketing w Praktyce” 2006, nr 6, s. 10–12.
Google Scholar
Woźny D., Analiza kategorii młodych konsumentów z uwzględnieniem różnych kryteriów jej wyodrębniania, „Zeszyt Naukowy Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie” 2013, nr 30, s. 15-26.
Google Scholar
wirtualnemedia.pl, Pismo o serialu 'Hannah Montana' już na rynku, online: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pismo-o-serialu-hannah-montana-juz-na-rynku [dostęp: 10.11.2023].
Google Scholar
web.archive.org, Wydawnictwo Bauer, online: https://web.archive.org/web/20111215070646/http://www.wydawnictwo.bauer.pl/tytuly.html [dostęp: 10.11.2023].
Google Scholar
youtube.com, H2O Wystarczy Kropla Magazyn 2009 Reklama PL, online: https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=RZB5xV7f1gg [dostęp: 06.11.2023].
Google Scholar
youtube.com, Reklama h2o - z Magazynem i z książką, online: https://www.youtube.com/watch?v=n8AuKicu-5M [dostęp: 06.11.2023].
Google Scholar
Żebrowska D., Wartości edukacyjne współczesnych polskich czasopism dziecięcych, „Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość” 2009, nr 6, s. 72-88.
Google Scholar