Adamczyk, K. (2024). Historie, które sprzedają... Zastosowanie storytellingu w reklamie na przykładzie spotów świątecznych Allegro, W: Polski system medialny w procesie zmian, t. 3,
Google Scholar
The Polish Media System in the Process of Transformation, vol. 3, Kielce: Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego.
Google Scholar
Akademia NFZ (2023). Depresja poporodowa – kiedy to już nie tylko baby blues. https://akademia.nfz.gov.pl/profilaktyka/depresja-poporodowa-kiedy-to-juz-nie-tylko-baby-blues/
Google Scholar
Bakalarska, J. (2016). Marketing wartości, Lublin: Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Google Scholar
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia, (2020). NFZ o zdrowiu, depresja. https://ezdrowie.gov.pl/portal/home/badania-i-dane/zdrowe-dane/raporty/nfz-o-zdrowiu-depresja
Google Scholar
Centrum Medyczno-Diagnostyczne Sp. z o. o., (2023). „Uśmiech mamy” – Program w zakresie edukacji i profilaktyki depresji poporodowej. https://usmiechmamy.pl/czym-jest-depresja-poporodowa/
Google Scholar
Dove (b. d.). Baby Dove | Under Pressure | Postpartum. Pobrane 14.08.2024 z: https://www.youtube.com/watch?v=w4OL5wPCXng
Google Scholar
Dove (b. d.). Dove US. Pobrane 14.08.2024 z: https://www.youtube.com/@doveunitedstates
Google Scholar
Dove (b. d.). About dove. Pobrane 14.08.2024 z: https://www.dove.com/us/en/stories/about-dove.html
Google Scholar
Glińska-Neweś, A. & Escher, I. (2018). Analiza treści w badaniach zjawisk społecznych w organizacji. Zastosowanie programu IRAMUTEQ (73-94). Studia Oeconomica Posnaniensia, 6(3). DOI:10.18559/SOEP.2018.3.4.
DOI: https://doi.org/10.18559/SOEP.2018.3.4
Google Scholar
Kossakowska, K. (2019). Depresja poporodowa matki i jej konsekwencje dla dziecka i rodziny (134-151). Kwartalnik Naukowy Fides et Ratio, 39(3). https://doi.org/10.34766/fetr.v3i39.127
Google Scholar
Ledwoch, M. (2005). Egzystencjalne aspekty depresji. Lublin: Towarzystwo Naukowe KUL.
Google Scholar
Leśniczak, R. (2017). Wizerunek prezydenta elekta Andrzeja Dudy w polskich tygodnikach katolickich „Gość Niedzielny” i „Niedziela” (299-318 ). Politeja, 14(3/48). https://doi.org/10.12797/Politeja.14.2017.48.14
DOI: https://doi.org/10.12797/Politeja.14.2017.48.14
Google Scholar
Maison, D. (1997). Duże oczy, ładne oczy? Wpływ wielkości źrenic modelki na efektywność reklamy, Marketing i Rynek, 2.
Google Scholar
Morawska, A. (2016). Twarze depresji. Warszawa: Świat Książki.
Google Scholar
Reaburn, A. (2024). Analiza SWOT: czym jest i jak ją przeprowadzić (z przykładami). https://asana.com/pl/resources/swot-analysis
Google Scholar
Sempire. (b. d.). YouTube (YT) co to jest, co oznacza, jaka jest definicja pojęcia w słowniku. Pobrane 14.08.2024 z: https://www.sempire.pl/co-to-jest-youtube.html
Google Scholar
Snyder Bulik, B. (2017). Sage's postpartum depression effort raises awareness—but sparks ire, too. https://www.fiercepharma.com/marketing/sage-ppd-awareness-campaign-provokes-discussion-as-intended-but-also-raises-ire
Google Scholar
Taplin, W. (2005), Advertising – a new approach. Toronto: Little, Brown and Company.
Google Scholar
Teler, A., & Urzędowska, A. (2024). Wartościowanie poprzez ekspresję i zabarwienie aksjologiczne języka komentosfery Facebooka. Studium eksploracyjne (243–259). Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica, 58(2). https://doi.org/10.18778/0208-6077.58.2.15
DOI: https://doi.org/10.18778/0208-6077.58.2.15
Google Scholar
Unilever (b. d.), At a glance. Pobrane 14.08.2024 z: https://www.unilever.com/our-company/at-a-glance/
Google Scholar
Unilever (b. d.), Dove. Pobrane 14.08.2024 z: https://www.unilever.com/brands/beauty-wellbeing/dove/
Google Scholar
Wartość, (2024). W: Encyklopedia PWN, Pobrane 06.03.2025 z: https://encyklopedia.pwn.pl/haslo/aksjologia;3866999.html
Google Scholar
World Health Organization (2021). Comprehensive Mental Health Action Plan 2013–2030. https://iris.who.int/bitstream/handle/10665/345301/9789240031029-eng.pdf?sequence=1
Google Scholar
World Health Organization (2023). Depressive disorder (depression). https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/depression
Google Scholar
Zasuwa, G. (2017). Znaczenie wartości w prospołecznych zachowaniach konsumentów: kontekstmarketingu społecznie zaangażowanego, Lublin: Wydawnictwo KUL.
Google Scholar