Opublikowane: 2019-12-09

Tworzenie prac promocyjnych z teologii pastoralnej

Ryszard Kamiński

Abstrakt

Artykuł przedstawia szereg wskazań i zasad dotyczących skutecznego pisania pracy promocyjnej. Odnoszą się one do trzech etapów tworzenia pracy promocyjnej: etap przygotowania, etap realizacji badań i etap redakcji pracy promocyjnej. Każdy z tych etapów dotyczy innego rodzaju działań. Niniejszy artykuł daje szczegółowe wskazania, co należy czynić w toku realizowania każdego z tych etapów tworzenia pracy promocyjnej. Publikacja chce wskazać przygotowującym pracę promocyjną, jak powinni postępować w toku czynności składających się na proces tworzenia pracy, aby ten przebiegał poprawnie, a praca promocyjna miała wysoki walor naukowy.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Kamiński, R. . (2019). Tworzenie prac promocyjnych z teologii pastoralnej. Warszawskie Studia Pastoralne, 4(46), 25–50. Pobrano z https://czasopisma.uksw.edu.pl/index.php/wsp/article/view/9758

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.