Bielecka, Małgorzata. 2017. “School work with a foreign child – Polish experience.” In Zborník Religionistických a Sociologických Štúdií, edited by Monika Podkowińska and Maria Kardis, 145-165. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove.
Google Scholar
Bieńko, Mariola. 2012. „Dylematy profesji i roli w refleksyjnym projekcie tożsamości współczesnego pracownika socjalnego na przykładzie pracowników powiatowych centrów pomocy rodzinie.” In Pracownicy socjalni i praca socjalna w Polsce. Między służbą społeczną a urzędem, edited by Marek Rymsza, 93-120. Warszawa: Instytut Spraw Publicznych.
Google Scholar
Długi, Blanka. 2012. „Znaczenie relacji w pracy socjalnej.” In Rola pracy socjalnej w przeciwdziałaniu zjawisku wykluczenia społecznego, edited by Dominika Błasiak and Iwona Piątkowska-Lipka, 53-70. Katowice: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.
Google Scholar
Jurewicz, Monika. 2016. „Indywidualność w szkole i jej uwikłania.” In Nauczyciel uczeń rodzic w teorii i praktyce edukacyjnej, edited by Agnieszka Pawluk-Skrzypek and Monika Jurewicz, 13-21. Lublin: Polihymnia.
Google Scholar
Kucharska, Ewa. 2015. „Rola pracownika socjalnego w pomocy pacjentom hospicyjnym i ich rodzinom.” Studia Socialia Cracoviensia 2(13):93-99.
Google Scholar
Miąso, Janusz. 2016. „Komunikacja interpersonalna a proces przebaczania.” Paedagogia Christiana 2(38):263-278.
Google Scholar
Podobas, Izabela. 2014. Mediacje i negocjacje w pracy socjalnej. Warszawa: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.
Google Scholar
Szpunar, Małgorzata. 2011. „Ku profesjonalizacji zawodu asystenta.” In Asystentura rodziny – nowatorska metoda pomocy społecznej w Polsce, edited by Małgorzata Szpunar, 63-75. Gdynia: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej.
Google Scholar