Data publikacji : 2022-12-23

Znaczenie umiejętności uczenia się przez całe życie w opinii studentów pedagogiki

Dział: Z problematyki społeczno-pedagogicznej

Abstrakt

Umiejętność uczenia się nie bez powodu została zaliczona do kluczowych kompetencji XXI wieku. Jest ona niezbędna jednostce do harmonijnego rozwoju i adaptacji do szybko zmieniającej się rzeczywistości. Szczególnie od pedagogów posiadanie takiej kompetencji jest wymagane. Celem artykułu jest poznanie opinii studentów pedagogiki o ich umiejętnościach uczenia się i stosowanych technikach. Autorki zaprezentowały wyniki badań o charakterze sondażowym, na podstawie których sformułowane zostały wnioski i wskazówki pedagogiczne.

Słowa kluczowe

uczenie się ; kompetencja ; nauczyciel


Szczegóły
Bibliografia
Statystyki
Autorzy

Pobierz pliki

PDF

Rzońca, E., & Mętrak, D. (2022). Znaczenie umiejętności uczenia się przez całe życie w opinii studentów pedagogiki. Seminare. Poszukiwania Naukowe, 43(3), 109-121. https://doi.org/10.21852/sem.2022.3.08

Wskaźniki altmetryczne


 

PUBLISHER:  Francis de Sales Scientific Society (TNFS)   
www: tnfs.pl
E-mail: prezes(at)tnfs.pl

 

About the platform:
Copyright 2019 by UKSW
OJS Support and Customization by LIBCOM
Platform & workfow by OJS/PKP

 
O systemie