Opublikowane: 2022-12-23

Znaczenie umiejętności uczenia się przez całe życie w opinii studentów pedagogiki

Ewelina Rzońca , Dorota Mętrak
Seminare. Poszukiwania naukowe
Dział: Z problematyki społeczno-pedagogicznej
https://doi.org/10.21852/sem.2022.3.08

Abstrakt

Umiejętność uczenia się nie bez powodu została zaliczona do kluczowych kompetencji XXI wieku. Jest ona niezbędna jednostce do harmonijnego rozwoju i adaptacji do szybko zmieniającej się rzeczywistości. Szczególnie od pedagogów posiadanie takiej kompetencji jest wymagane. Celem artykułu jest poznanie opinii studentów pedagogiki o ich umiejętnościach uczenia się i stosowanych technikach. Autorki zaprezentowały wyniki badań o charakterze sondażowym, na podstawie których sformułowane zostały wnioski i wskazówki pedagogiczne.

Słowa kluczowe:

uczenie się, kompetencja, nauczyciel

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Rzońca, E., & Mętrak, D. (2022). Znaczenie umiejętności uczenia się przez całe życie w opinii studentów pedagogiki. Seminare. Poszukiwania Naukowe, 43(3), 109–121. https://doi.org/10.21852/sem.2022.3.08

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.