Opublikowane: 2022-12-31

Natura jako miejsce inkluzji i relacji – narracje studentek pedagogiki

Joanna Godawa
Forum Pedagogiczne
Dział: Dział tematyczny
https://doi.org/10.21697/fp.2022.2.07

Abstrakt

Przedmiotem artykułu jest zwrócenie uwagi na rolę natury, miejsca i relacji w życiu współczesnego człowieka. Zawiera on rozważania teoretyczne dotyczące wyżej wspomnianych i badania, osadzone w paradygmacie interpretatywnym, gdzie związki człowieka z naturą stają się głównym przedmiotem zainteresowań. W artykule zamieszczono narracje badanych kobiet mieszczące się w kategoriach wyodrębnionych w trakcie analizy zebranego materiału badawczego.

Słowa kluczowe:

natura, przestrzeń, miejsce, relacja, człowiek, las, inkluzja

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Godawa, J. (2022). Natura jako miejsce inkluzji i relacji – narracje studentek pedagogiki. Forum Pedagogiczne, 12(2), 89–99. https://doi.org/10.21697/fp.2022.2.07

Cited by / Share

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.