Zaloguj
Zarejestruj
Zaloguj
Język Polski
English
Język Polski
Aktualny numer
Archiwum
Ogłoszenia
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Przesyłanie tekstów
Polityka prywatności
Kontakt
Opublikowane:
2016-11-13
Tom 4 Nr 1 (2014)
M. Pellerey, D. Grządziel, Educare. Per una pedagogia intesa come scienza pratico-progettuale, Libreria Ateneo Salesiano, Roma 2011, ss. 359
Michał Mejer
Forum Pedagogiczne
Dział:
Recenzje
https://doi.org/10.21697/fp.2014.1.24
Szczegóły
Statystyki
Autorzy
Pobierz pliki
PDF
Zasady cytowania
Formaty cytowań
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Pobierz cytowania
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Mejer, M. (2016). M. Pellerey, D. Grządziel, Educare. Per una pedagogia intesa come scienza pratico-progettuale, Libreria Ateneo Salesiano, Roma 2011, ss. 359.
Forum Pedagogiczne
,
4
(1), 279–283. https://doi.org/10.21697/fp.2014.1.24
Cited by / Share
PDF Download
Article views
Michał Mejer
michalsdb@gmail.com
Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.
Odrzuć
Akceptuj