Banaszak S. (2018). Pedagogika ogólna a socjologia ogólna. „Forum Pedagogiczne”, nr 1, s. 135–145.
DOI: https://doi.org/10.21697/fp.2018.1.10
Google Scholar
Casadevall A. i Fang, F. (2012). Reforming Science: Methodological and Cultural Reforms. „Infection and Immunity”, 80(3), 891-896.
DOI: https://doi.org/10.1128/IAI.06183-11
Google Scholar
Dańda A., Szkup B., Banaszak B., Wewiór P. i in. (2019). Ewaluacja jakości działaności naukowej – przewodnik. Dostępny na: https://konstytucjadlanauki.gov.pl/content/uploads/2019/03/ewaluacja-jakosci-dzialalnosci-naukowej-przewodnik20190305.pdf (otwarty: 15.12.2020)
Google Scholar
Ginieis M., Li L. (2020). Sustainability, 12, 1104.
DOI: https://doi.org/10.3390/su12031104
Google Scholar
Kokowski M. (2019). Wprowadzenie do tematyki sesji roboczej „Polskie czasopisma naukowe z dyscyplin: «historia i filozofia nauki» oraz «naukoznawstwo» – aktualne wyzwania” (Kraków, 25 czerwca 2019 r.) i konkretne propozycje rozwiązań organizacyjno-redakcyjnych i legislacyji. „Studia Historiae Scientiarium”, nr 18, s. 494–504.
DOI: https://doi.org/10.4467/2543702XSHS.19.014.11020
Google Scholar
Kulczycki E. (2017a). Assessing publications through a bibliometric indicator: The case of comprehensive evaluation of scientific units in Poland. „Research Evaluation”, nr 26 (1), s. 41–52.
DOI: https://doi.org/10.1093/reseval/rvw023
Google Scholar
Kulczycki E. (2017b). Punktoza jako strategia w grze parametrycznej w Polsce. „Nauka i Szkolnictwo Wyższe”, nr 1 (49), s. 63–78.
DOI: https://doi.org/10.14746/nisw.2017.1.4
Google Scholar
MNiSW. (2018). Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 7 listopada 2018 roku w sprawie sporządzania wykazów wydawnictw monografii naukowych oraz czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych. Dostępny na: http://www.bip.nauka.gov.pl/rozporzadzenia-nauka/rozporzadzenie-ministra-nauki-i-szkolnictwa-wyzszego-z-dnia-7-listopada-2018-r-w-sprawie-sporzadzania-wykazow-wydawnictw-monografii-naukowych-oraz-czasopism-naukowych-i-recenzowanych-materialow-z-konferencji (otwarty: 15.12.2020)
Google Scholar
Nowak M. (2012). Pedagogiczny profil nauk o wychowaniu. Studium z odniesieniami do pielęgniarstwa. Lublin: Wydawnictwo KUL.
Google Scholar
Packalen M., Bhattacharya J. (2017). Neophilia Ranking of Scientific Journals. „Scientometrics”, nr 110 (1), s. 43–64.
DOI: https://doi.org/10.1007/s11192-016-2157-1
Google Scholar
Palka S. (1999). Pedagogika w stabie tworzenia. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Google Scholar
Śliwerski B. (2007). Cztery orientacje badawcze w teoriach wychowania. W: Pedagogika 2. Podręcznik akademicki. Z. Kwieciński, B. Śliwerski (red.). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Śliwerski B. (2020). Pedagogika holistyczna. Studium z perspektywy metanauk społecznych. Warszawa: Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej.
Google Scholar
Wijewickrema M., Petras V. (2017). Journal selection criteria in an open access environment: A comparison between the medicine and social sciences. „Learned Publishing, nr 30, s. 289–300.
DOI: https://doi.org/10.1002/leap.1113
Google Scholar