Arendt H. (2010). Kondycja ludzka. Warszawa: Fundacja Alatheia.
Google Scholar
Barbier J-M. (2016). Kultury działania i podzielane sposoby organizacji konstrukcji sensu. „Nauki o wychowaniu. Studia interdyscyplinarne”, Nr 2016/2 (3), s. 14-46.
DOI: https://doi.org/10.18778/2450-4491.03.02
Google Scholar
Barbier J-M., Marynowicz-Hetka E. (2021). Myśląc transformacje – wprowadzenie
DOI: https://doi.org/10.18778/2450-4491.13.02
Google Scholar
w problematykę. „Nauki o wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne”, Nr 2021/2(13),
Google Scholar
s. 15-19.
Google Scholar
Belzyt J., Doroszuk J., Woynarowska A. (2015). Doświadczenia niepełnosprawności
Google Scholar
w przestrzeni spotkania. Gdańsk: Wydawnictwo Naukowe Katedra.
Google Scholar
Bogunia-Borowska M. (2021). Widzialność w zawieszeniu. Wystawa dla wizualnie uprzywilejowanych – analiza Niewidzialnej wystawy. „Kultura współczesna”, Nr 3/2021, s. 181-194.
Google Scholar
Brach-Czaina J. (2018). Szczeliny istnienia. Warszawa: Wydawnictwo Dowody na Istnienie.
Google Scholar
Czyżewski K. (2020). W stronę Xenopolis. Kraków: Międzynarodowe Centrum Kultury.
Google Scholar
Grassini A. (2021). Muzeum dotykowe w Ankonie. Historia pewnej idei. „Kultura współczesna”, Nr 3/2021, s. 14-29.
Google Scholar
Kapuściński R. (2006). Ten Inny. Kraków: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak.
Google Scholar
Kosiska M. (2021). Kulturowa edukacja włączająca. „Kultura współczesna”, Nr 3/2021, s. 90-108.
Google Scholar
Kwaśnica R. (1987). Dwie racjonalności. Od filozofii sensu ku pedagogice ogólnej. Wrocław: IKN ODN.
Google Scholar
Lis B. (2019). Zwrot ku publiczności? Audeinece development jako próba uspołecznienia instytucji kultury. „Kultura Współczesna”, Nr 2 (105)/2019, s. 76-90.
Google Scholar
Magris C. (2019). O demokracji, pamięci i Europie Środkowej. Kraków: Międzynarodowe Centrum Kultury.
Google Scholar
Marynowicz-Hetka E. (2019). Pedagogika społeczna. Pojmowanie aktywności w polu praktyki. Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
Google Scholar
Michalski K. (2011). Zrozumieć przemijanie. Warszawa: Fundacja Augusta hr. Cieszkowskiego.
Google Scholar
Mendel M. (2017). Pedagogika miejsca wspólnego. Miasto i szkoła. Gdańsk: Wydawnictwo Naukowe Katedra.
Google Scholar
Moravánszky A., tłum. Żukrowska A. (2013). Postrzeganie przestrzeni. „Autoportret. Pismo dobrej przestrzeni”, Nr 41 (2/2013), s. 10-24.
Google Scholar
Omilanowska M. (2015). Form Fellows Freedom. Architektura dla kultury w Polsce 2000+. Kraków: Międzynarodowe Centrum Kultury.
Google Scholar
Rosanvallon P. (2016). Parlament niewidocznych. Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.
Google Scholar
Rose J. F.P. (2019). Dobrze nastrojone miasto. Kraków: Wydawnictwo Karakter.
Google Scholar
Rottermund A. (2010). Muzeum w procesie przemian. W: Rottermund A. (red.). Muzeum – przestrzeń otwarta? Warszawa: Zamek Królewski w Warszawie, Narodowe Centrum Kultury.
Google Scholar
Sadowy K., Happach M. (2015). Przestrzeń publiczna jako wyzwanie społeczne. „Autoportret. Pismo dobrej przestrzeni”, Nr 51 (4/2015), s. 86-92.
Google Scholar
Sławek T. (2013). Być z przestrzenią. „Autoportret. Pismo dobrej przestrzeni”, Nr 41 (2/2013), s. 4-9.
Google Scholar
Snyder T. (2017). O tyranii. Dwadzieścia lekcji z dwudziestego wieku. Kraków: Wydawnictwo Społeczny Instytut Wydawniczy Znak.
Google Scholar
Środa M. (2020). Obcy, inny, wykluczony. Gdańsk: Wydawnictwo słowo/obraz terytoria.
Google Scholar
Tischner J. (2006). Filozofia dramatu. Kraków: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak.
Google Scholar
Tischner J. (2017). Inny. Eseje o spotkaniu. Kraków: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak.
Google Scholar
Tokarczuk O. (2020). Czuły narrator. Kraków: Wydawnictwo Literackie.
Google Scholar
Zabłocka-Kos A. (2013). Więcej intelektu, mnie emocji. W poszukiwaniu równowagi narracji w muzeach historycznych w Polsce. „HERITO”, Nr 13, (4/2013), s. 82-99.
Google Scholar