Published: 2019-09-04

Heritage and Balance of Pedagogical eory and Practice in the Second Polish Republic

Krzysztof Jakubiak , Wiesław Jamrożek
Pedagogical Forum
Section: Topic
https://doi.org/10.21697/fp.2019.1.02

Abstract

Artykuł stanowi próbę oceny i prezentacji – w formie syntetycznej – osiągnięć i dokonań praktyki i myśli (teorii) pedagogicznej Polski międzywojennej. Przedstawione są w nim określone działania i fakty związane z budową podstaw systemu edukacji narodowej w odrodzonej Polsce – po 1918 roku i kształtowaniem się w niej pedagogiki jako dyscypliny o statusie naukowym (teoretycznym) i autonomicznym.

Download files

Citation rules

Jakubiak, K., & Jamrożek, W. (2019). Heritage and Balance of Pedagogical eory and Practice in the Second Polish Republic. Pedagogical Forum, 9(1), 17–31. https://doi.org/10.21697/fp.2019.1.02

Cited by / Share


This website uses cookies for proper operation, in order to use the portal fully you must accept cookies.