Bartoszek A., Danecki B. (2020), Muzyczne preferencje a wrażliwość etyczna i światopoglądy młodzieży. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar.
Google Scholar
Bourdieu P. (2005), Dystynkcja. Społeczna krytyka władzy sądzenia. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar.
Google Scholar
Braudel F. (1971), Historia i trwanie. Warszawa: Spółdzielnia Wydawnicza „Czytelnik”.
Google Scholar
Choczyński M., Rozalska A., Drzewek K. (red.) (2018), Socjologia muzyki w Polsce. Pęknięcia i kontynuacje, Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Socjologiczne.
Google Scholar
Jabłońska B. (2014), Socjologia muzyki. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Scholar.
Google Scholar
Kaleńska-Rodzaj J., Chełkowska-Zacharewicz M. (2020), Psychologia muzyki, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Macała J. (2020), Tylko ziemia się nie zmienia. Wyobrażenia geopolityczne w polskiej muzyce popularnej po 1989 roku. Poznań: Wydawnictwo Naukowe FNCE.
Google Scholar
Pałuba D. (2020), Konkurs Piosenki Eurowizji jako wartościowy przedmiot badania socjologicznego, „Studia Socjologiczno- Polityczne. Seria nowa”, nr 1(12)/2020, s. 147–159.
Google Scholar
Podlipniak P. (2015), Instynkt tonalny. Koncepcja ewolucyjnego pochodzenia tonalności muzycznej. Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM.
Google Scholar
Weiss Sz. (2004), Śpiewane referendum, „Wprost”, nr 22, s. 108–109.
Google Scholar
Wyrzykowska K. (2017), Muzyka, młodzież i styl życia. Uczestnictwo w kulturze muzycznej warszawskiej młodzieży. Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Socjologiczne.
Google Scholar
Zimbardo P., Boyd J. (2013), Paradoks czasu. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar