Opublikowane: 2016-11-13

Kompetencje zawodowe ukraińskich nauczycieli w świetle literatury pedagogicznej drugiej połowy XIX i początku XX wieku

Natalya Yelagina
Forum Pedagogiczne
Dział: Artykuły i rozprawy
https://doi.org/10.21697/fp.2014.1.07

Abstrakt

W artykule prześledzono rozumienie pojęcia kompetencji zawodowych nauczyciela w ukraińskiej literaturze pedeutologicznej drugiej połowy dziewiętnastego i pierwszej połowy dwudziestego wieku. Analizie poddano wybrane koncepcje kształcenia nauczycieli z tego okresu.

Słowa kluczowe:

kompetencje zawodowe, kształcenie nauczycieli, kreatywność, zależność między teorią a praktyką

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Yelagina, N. (2016). Kompetencje zawodowe ukraińskich nauczycieli w świetle literatury pedagogicznej drugiej połowy XIX i początku XX wieku. Forum Pedagogiczne, 4(1), 123–133. https://doi.org/10.21697/fp.2014.1.07

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.