References
Drewniak Κ., Nowe formy współpracy szkoły z rodziną Psychologia i Rzeczywistość nr 4/2003 http://www.psycholog.alleluja.pl
Google Scholar
Dziennik B., Czy szkoła szpitalna wspomaga proces leczenia? Awans Zawodowy - www.literka.pl
Google Scholar
Kaczyńska E., Praca z dzieckiem niedostosowanym społecznie. „Życie szkoły” nr 9/2003.
Google Scholar
Maciarz A. Dziecko przewlekle chore w roli ucznia. Kraków 1998.
Google Scholar
Maciarz A., Uczniowie niepełnosprawni w szkole powszechnej. Poradnik dla nauczycieli. Warszawa 1992.
Google Scholar
Pisula E., Psychologiczne problemy rodziców dzieci z zaburzeniami rozwoju. Warszawa 1998.
Google Scholar
Sikorska M, Pomóż dziecku niepełnosprawnemu w klasie integracyjnej. „Wychowanie na co dzień” nr 9 wrzesień 2001.
Google Scholar
Solecka-Zegzuła R., Oddziaływania profilaktyczno-terapeutyczne stosowane wobec ucznia ujawniającego problemy adaptacyjne, http://ipe.pl/archiwum/-l-/htlm/prace/solecka_zegzula/oddzialywanie_profilaktyczno_terapeutyczne.htm
Google Scholar
Uzar-Sanecka, Psychologiczne aspekty w rehabilitacji dzieci niepełnosprawnych. http://www.dzieci.org.pl./psychasp.html
Google Scholar
Wołaczyk T., Kołakowski A., Skotnicka M., Nadpobudliwość psychoruchowa u dzieci, Lublin 1999.
Google Scholar