Opublikowane: 2015-06-30

METODA SYNTHETRON. INNOWACJA W ZARZĄDZANIU I KOMUNIKACJI

Emilia Bujkowska

Abstrakt

Artykuł jest próbą przedstawienia pojawiających się zmian w organizacjach: nowe spojrzenie na rolę pracownika, dostrzeganie znaczenia efektywnej komunikacji, wykorzystywanie nowoczesnych metod komunikacji. Rozwój organizacji zawsze jest procesem długotrwałym  i wieloetapowym, co powoduje, że osoby zarządzające poszukują nowych rozwiązań pozwalających na osiągnięcie pozycji lidera na rynku. Przedstawienie pojawiających się trendów  w zarządzaniu i potrzeby dokonywania zmian w kulturze organizacyjnej, odbędzie się poprzez przybliżenie specyfiki oraz obszarów zastosowania nowoczesnej metody Synthetron. Wykorzystywanej w wielu międzynarodowych organizacjach do zarządzania personelem oraz przepływem informacji oddolnych. Artykuł powstał w oparciu o autorską pracę magisterską „Efektywna komunikacja wewnętrzna w organizacji. Analiza zastosowania metody Synthetron”, materiały marketingowe promujące metodę oraz na podstawie doświadczeń z uczestniczenia  w dyskusjach zarówno w roli uczestnika, jak i jej moderatora.

Słowa kluczowe:

Synthetron, komunikacja oddolna, syntetrony, zaangażowanie, innowacyjność, dyskusje syntetronowe, zarządzanie, efektywność

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Bujkowska, E. (2015). METODA SYNTHETRON. INNOWACJA W ZARZĄDZANIU I KOMUNIKACJI. Uniwersyteckie Czasopismo Socjologiczne, 11(2). Pobrano z https://czasopisma.uksw.edu.pl/index.php/ucs/article/view/2926

Cited by / Share

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.