Call for papers UCS 2022: 29(1)
Joseph Conrad w Jądrze ciemności napisał: „kiedy jest się młodym, trzeba zobaczyć różne rzeczy, zbierać doświadczenia, myśli, poszerzać horyzonty” i nie sposób nie zgodzić się z tymi słowami. Niewątpliwie, młodość to czas poszukiwań, zadawania pytań i zdobywania odpowiedzi, gotowość do polemiki oraz otwartość na poznawanie różnych punktów widzenia, dlatego chcielibyśmy, aby głos zabrało młode pokolenie.
Zapraszamy do współtworzenia najnowszego numeru "Uniwersyteckiego Czasopisma Socjologicznego/Academic Journal of Sociology", którego myślą przewodnią jest stworzenie płaszczyzny do dzielenia się zdobytą wiedzą oraz wynikami badań prowadzonych przez młodych naukowców.
Zachęcamy absolwentów studiów licencjackich oraz magisterskich, doktorantów, a także młodych badaczy do podjęcia tematów z zakresu nauk społecznych. Tematyka artykułów jest dowolna, jednakże istotne jest twórcze i merytoryczne podejście do wybranego problemu.
Termin nadsyłania abstraktów/konspektów: 5 stycznia 2022 roku na adres: ucs@uksw.edu.pl
Termin nadsyłania artykułów: 31 stycznia 2022 roku na adres: ucs@uksw.edu.pl
Tekst powinien mieć nie więcej niż 24 tysięcy znaków (z przypisami i listą prac cytowanych) i musi być dostosowany do standardów cytowania/przypisów podanych na stronie czasopisma. Prosimy o dołączenie krótkiego biogramu naukowego (500 znaków), afiliacji, listy prac cytowanych i streszczenia tekstu w języku polskim oraz angielskim ze słowami kluczowymi.
Redaktor prowadzący: Magda Ostrowska
Uniwersyteckie Czasopismo Socjologiczne/Academic Journal of Sociology znajduje się w wykazie czasopism naukowych Ministerstwa Edukacji i Nauki (MEiN - poz. 32592), za publikację artykułu naukowego autorzy otrzymują 20 pkt.
Read More
Call for papers UCS 2020: 26(1)
You are welcome to contribute to the newest issue of the ‘Uniwersyteckie Czasopismo Socjologiczne / Academic Journal of Sociology’. The topic of the issues will be one hundred and fifty years of the influence of Polish culture on world science, literature, music and technology.
Read More