Asnyk A. (2009). Wiersze. Toruń: Wydawnictwo ALGO.
Google Scholar
Błeszyński J. (2006). Pedagogika specjalna. W: Śliwerski B. (red.). Pedagogika. Subdyscypliny wiedzy pedagogicznej. Tom 3. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne.
Google Scholar
Bogdanowicz M. (2004). Metoda Dobrego Startu. Warszawa: WSiP.
Google Scholar
Chrzanowska I. (2015). Pedagogika specjalna. Od tradycji do współczesności. Kraków: Impuls.
Google Scholar
Frostig M., Horne D. (2007). Wzory i obrazki. Program rozwijający percepcję wzrokową. Poziom podstawowy. Podręcznik. Warszawa: Pracownia Testów Psychologicznych.
Google Scholar
Frostig M., Horne D. (2007). Wzory i obrazki. Program rozwijający percepcję wzrokową. Poziom wyższy. Podręcznik. Warszawa: Pracownia Testów Psychologicznych.
Google Scholar
Grzegorzewska M. (1947). Listy do młodego nauczyciela. Warszawa: Nasza Księgarnia.
Google Scholar
Gunia G. (2009). Wspólne czy swoiste problemy nauk medycznych i pedagogicznych w edukacji zdrowotnej? W: Bielska-Łach M. (red.). Pedagogika specjalna. Różne poszukiwania – wspólna misja. Pamięci Profesora Jana Pańczyka. Warszawa: APS.
Google Scholar
Kosakowski Cz. (2003). Węzłowe problemy pedagogiki specjalnej. Toruń: Akapit.
Google Scholar
Krause A. (2010). Współczesne paradygmaty pedagogiki specjalnej. Kraków: Impuls.
Google Scholar
Kupisiewicz Cz., Kupisiewicz M. (2009). Słownik pedagogiczny. Warszawa: PWN.
Google Scholar
Różyńska M. (2011). Bajka o tym, jak miło jest sprawić komuś radość i przygotować rękę do rysowania i pisania. W: Mańkowska I., Różyńska M. Ortograffiti z Bratkiem. Księga bajek terapeutycznych. Klasa pierwsza szkoły podstawowej. Gdynia: OPERON.
Google Scholar
Speck O. (2015). Osoby z niepełnosprawnością intelektualną. Podręcznik dla celów wychowawczych i edukacyjnych. Gdańsk: Harmonia.
Google Scholar
Szczepanik R. (2007). Elementy pedagogiki specjalnej. Łódź: Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna.
Google Scholar
Szuman S. (1985). Podstawy rozwoju i wychowania w ontogenezie. Tom II. Warszawa: WSiP.
Google Scholar
Tomasik E. (1998). Maria Grzegorzewska w relacjach ze współczesnymi. W: Pańczyk J. (red.). Tożsamość polskiej pedagogiki specjalnej u progu XXI wieku. Materiały z konferencji zorganizowanej z okazji Jubileuszu 75-lecia Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w dniach 7-8 maja 1997 roku. Warszawa: WSPS.
Google Scholar
Włoch S., Włoch A. (2009). Diagnoza całościowa w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Warszawa: Żak.
Google Scholar
Wojciechowski A. (2008). Wstęp do opisania terapii przez twórczość – terapii spotkania – terapii dialogu. W: Błeszyński J., Baczała D., Binnebesel J. (red.). Historyczne dyskursy nad pedagogiką specjalną – w ujęciu pedagogicznym. Łódź: Wyższa Szkoła Edukacji Zdrowotnej.
Google Scholar