Opublikowane: 2022-10-17

Connected speech in EFL pedagogy

Piotr Jednaszewski
Forum Pedagogiczne
Dział: Colloquia
https://doi.org/10.21697/fp.2022.1.28

Abstrakt

Nauczanie BATNA i WATNA w ramach programów nauczania angielskiego jako języka obcego - EFL obejmuje rozwój kompetencji studentów w zakresie języka obcego oraz doskonalenia umiejętności negocjacyjnych i analizy przypadków. Poniższy artykuł przedstawia niektóre techniki nauczania i ewaluacji BATNA i WATNA na zajęciach Angielski w Biznesie. Autor podaje przykłady i wyjaśnienia ilustrujące konieczność przygotowania studentów do stosowania BATNA i WATNA. Artykuł zawiera również dwa studia przypadków: pierwsze dotyczące Education Incorporated – instytucji edukacyjnej planującej rozwój na rynku międzynarodowym, a drugie dotyczące Emerald River – importera wina na rynki azjatyckie. Oba studia przypadku zostały napisane przez Alexa Allena z Uniwersytetu St. Andrews w Szkocji i Piotra Jednaszewskiego z St Mary's Academy w Kirkcaldy w Szkocji. Artykuł przedstawia koncepcje i przybliża przebieg zajęć dla przedstawionych studiów przypadków, które mogą być celem rozwoju umiejętności negocjacyjnych oraz do wprowadzenia i podkreślenia znaczenia BATNA i WATNA.

Słowa kluczowe:

BATNA, WATNA, strategie negocjacyjne, studia przypadków w biznesie, studia przypadków w negocjacjach

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Jednaszewski, P. (2022). Connected speech in EFL pedagogy. Forum Pedagogiczne, 12(1), 459–472. https://doi.org/10.21697/fp.2022.1.28

Cited by / Share

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.