Benner D. (2006), Pedagogika ogólna, tłum. chińskie Xu Binyan. Shanghai.
Google Scholar
Benner D., Peng Z., von Oettingen A., Stepkowski D. (2015). Bildung – Moral – Demokratie. Theorien und Konzepte moralischer Erziehung und Bildung und ihre Beziehungen zu Ethik und Politik. Paderborn–München–Wien–Zürich: Schöningh.
Google Scholar
Brüning B. (2006) (red.). Gemeinsam erwachsen werden. Leipzig: Militzke.
Google Scholar
Brüning B. (2008). Eine Welt für alle. Leipzig: Militzke.
Google Scholar
Myślenie i cnota. Podręcznik (2014a). Tom 7a (pierwszy semestr klasy 7). Szanghaj: Educational Science Publishing House.
Google Scholar
Myślenie i cnota. Podręcznik (2014b). Tom 7b (drugi semestr klasy 7). Szanghaj: Educational Science Publishing House.
Google Scholar
Peng Zh., Peng T. (2016). Die Modernisierung der chinesischen moralischen Erziehung und die historische Verortung des Projekts ETiK-Shanghai-international. ?
Google Scholar
Program nauczania przedmiotów: Myślenie i cnota oraz Myślenie i polityka (2004). Szanghaj: Educational Science Publishing House.
Google Scholar
Walzer M. (1996). Lokale Kritik – globale Standards. Zwei Formen moralischer Auseinandersetzung. Hamburg: Rotbuch Verlag.
Google Scholar
Wymagania programowe dla przedmiotów: Myślenie i cnota oraz Myślenie i polityka (2010). Szanghaj: Educational Science Publishing House.
Google Scholar
Zeszyt ćwiczeń. Myślenie i cnota (2008). Tom 6a (pierwszy semestr klasy 6). Szanghaj: Educational Science Publishing House.
Google Scholar
Zeszyt ćwiczeń. Myślenie i cnota (2010). Szanghaj: Educational Science Publishing House.
Google Scholar
Zeszyt ćwiczeń. Myślenie i cnota (2013). Pekin: Capital Normal University Press.
Google Scholar
Zeszyt ćwiczeń. Myślenie i cnota (2014). Tom 7b (drugi semestr klasy 7), Szanghaj: Educational Science Publishing House.
Google Scholar