Borowska-Beszta B. (2010). Deskrypcje etnograficzne i konstruowanie wiedzy kulturowej w pedagogice. W: Metodologiczne problemy tworzenia wiedzy w pedagogice. Oblicza akademickiej praktyki. Piekarski J., Urbaniak-Zając D., Szmidt K. J. (red.). Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”, s. 213–230.
Google Scholar
Burgess R. G. (1984). In the Field: An Introduction to Field Research. London: Unwin Hyman.
Google Scholar
Casey, P. F., Dollinger S. J. (2007). College students’ alcohol-related problems: An autophotograpic approach. „Journal of Alcohol and Drug Education”, nr 51(2), s. 8–25.
Google Scholar
Cervinkova H., Gołębniak B. D. (red.) (2010). Badania w działaniu. Pedagogika i antropologia zaangażowane. Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.
Google Scholar
Cervinkova H., Gołębniak B .D. (red.) (2012), Edukacyjne badania w działaniu. Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.
Google Scholar
Close H. (2007). The use of photography as a qualitative research tool. „Nurse Researcher”, nr 15(1), s. 27–36.
DOI: https://doi.org/10.7748/nr2007.10.15.1.27.c6052
Google Scholar
Collier J. (1957). Photography in anthropology: a report on two experiments. „American Anthropologist”, nr 59(5), s. 843–859.
Google Scholar
Engeström Y., Sannino A. (2012). Badania nad ekspansywnym uczeniem się: założenia, wnioski i przyszłe wyzwania. „Forum Oświatowe”, nr 1(46), s. 209–266.
Google Scholar
Fusch P. I., Fusch G. E., Ness L. R. (2017). How to Conduct a Mini-Ethnographic Case Study: A Guide for Novice Researchers. „The Qualitative Report”, nr 22(3), s. 923–941.
DOI: https://doi.org/10.46743/2160-3715/2017.2580
Google Scholar
Harper D. (2002). Talking about pictures: a case for photo elicitation. „Visual Studies”, nr 17(1), s. 13–26.
DOI: https://doi.org/10.1080/14725860220137345
Google Scholar
Illeris K. (2006). Trzy wymiary uczenia się. Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.
Google Scholar
Jewdokimow M. (2012). Wykorzystanie metod wizualnych w ewaluacji wewnętrznej edukacji. Zarys problematyki. W: Jak być jeszcze lepszym? Ewaluacja w edukacji. Mazurkiewicz G. (red.). Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Google Scholar
Kawecki I. (1994), Metoda etnograficzna w badaniach edukacyjnych. Łódź: PWSSP.
Google Scholar
Krzychała S., Zamorska B. (2008). Dokumentarna ewaluacja szkolnej codzienności. Wrocław: Wydawnictwo Naukowe DSW.
Google Scholar
Larson H. (1988). Photography that listens. „Visual Anthropology”, nr 1(4), s. 415–432.
DOI: https://doi.org/10.1080/08949468.1988.9966498
Google Scholar
Lorenz L. S., Kolb B. (2009). Involving the public through participatory visual research methods. „Health Expect”, nr 12(3), s. 262–274.
DOI: https://doi.org/10.1111/j.1369-7625.2009.00560.x
Google Scholar
Nowotniak J. (2012). Etnografia wizualna w badaniach i praktyce pedagogicznej. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
Google Scholar
Pink S. (2001). Doing Ethnography: Images, Media and Representation in Research. London: Sage.
Google Scholar
Poudrier J., Thomas R. (2009). We’ve fallen into the cracks: A photovoice project with Aboriginal breast cancer survivors. „Nursing Inquiry”, nr 16(4), s. 306–317.
Google Scholar
Rudnicki P. (2014), Pedagogie małych działań. Krytyczne studium alternatyw edukacyjnych. Wrocław: Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej.
Google Scholar
Sfard A. (1998). On two metaphors of learning and the dangers of choosing just one. „Educational Researcher”, nr 27(2), s. 4–13.
DOI: https://doi.org/10.3102/0013189X027002004
Google Scholar
Steiner-Loffler U. (1997). Uczniowie dokonują ewaluacji kultury szkoły. W: Ewaluacja w szkole. Wybór tekstów. Mizerek H. (red.). Olsztyn: Wydawnictwo M/G.
Google Scholar
Sztompka P. (2006). Socjologia wizualna. Fotografia jako metoda badawcza. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
https://nsuworks.nova.edu/tqr/vol22/iss3/16.
Google Scholar