Login
Zarejestruj
Zaloguj
 
Polish
English
Polish
Aktualny numer
Archiwum
Aktualności
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Recenzenci
Zgłoś tekst
Polityka prywatności
Kontakt
Tom 10 Nr 2 (2020)
Forum Pedagogiczne 2/2020
Opublikowane:
2020-10-29
Od redakcji
Od redakcji
Jarosław Wiazowski
Dariusz Stępkowski
11-16
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.01
PDF
Dział tematyczny
Inclusive technologies
Assistive technology for all learners
Dave L. Edyburn
17-28
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.02
PDF (English)
Non-visual access to print and its barriers.
A review of the literature
Belinda Rudinger
29-43
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.03
PDF (English)
Does tactile image have to be tactual?
Jarosław Wiazowski
45-59
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.04
PDF (English)
Artykuły i rozprawy
Zaburzenia funkcji wzrokowych u dzieci w wieku szkolnym oraz ich wpływ na naukę czytania i pisania
Małgorzata Walkiewicz-Krutak
61-74
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.05
PDF
Teksty literackie w biblioterapii wychowawczej.
Propozycja kategoryzacji kryteriów doboru
Kamil Kuracki
75-94
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.06
PDF
Miejsce, w którym funkcjonuję i tworzę – metoda projektów w pracy z uczniami z niepełnosprawnością intelektualną
Kinga Krawiecka
95-106
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.07
PDF
Znaczenie koncepcji neuroróżnorodności dla autorstwa życia osób ze spektrum autyzmu
Marlena Podlecka
Kasper Sipowicz
Tadeusz Pietras
107-120
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.08
PDF
Akceptacja osób z niepełnosprawnością a doświadczenia integracyjne w szkole
Zdzisław Kazanowski
Agnieszka Żyta
121-133
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.09
PDF
Kształcenie humanistyczne jako proces hermeneutyczny
Dagmara Ratajczak-Parzyńska
135-146
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.10
PDF
Na uchodźczej ścieżce.
Doświadczenie przymusowej migracji w procesie edukacji formalnej
Anna Młynarczuk-Sokołowska
147-163
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.11
PDF
Wykorzystanie etnografii wizualnej w procesie rozpoznawania problemów społecznych przez studentów
Monika Maciejewska
165-178
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.12
PDF
Motywy społecznego uczestnictwa seniorów w świetle wybranych teorii motywacji
Marlena Kilian
179-195
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.13
PDF
Od dzieci ulicy do dzieci cyberulicy
Żaneta Tempczyk-Nagórka
197-210
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.14
PDF
Colloquia
Poland – Slovak regional relationships and development of minority Slovak schools in Poland in the Upper Orava region
Mária Potočárová
211-224
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.15
PDF (English)
Teenagers towards parents: manifestations of aggressive and violent behaviour (research report)
Jolanta Karbowniczek
225-242
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.16
PDF (English)
Education for a healthy lifestyle in free time
Edyta Wolter
243-252
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.17
PDF (English)
Anxiety level in preschool biligual children (research report)
Irine Gersamia
253-262
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.18
PDF (English)
Pedeutological aspects of using new technologies in education
Krzysztof Łuszczek
263-272
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.19
PDF (English)
Education and its visibility: school transformation initiatives in Poland
Anna Sarbiewska
273-288
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.20
PDF (English)
Debiuty
Wizualizacja jako symulacyjne kreowanie siebie w mediach społecznościowych
Anna Mentel
289-302
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.21
PDF
Recenzje
Naukowe podstawy dydaktyki
[D. Benner, Zarys ogólnej dydaktyki nauki. Podstawy i orientacje dla kształcenia nauczycieli, nauczania i badań edukacyjnych”, tłum. D. Stępkowski, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2020]
Henryk Mizerek
303-308
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.22
PDF
Contemporary problems in teacher’s work from the international perspective
[Miko-Giedyk J., Joy C., Kashahu Xhelilaj L., Zenelaga B., Sotirofski K. (2020). Contemporary Problems in Teacher’s Work – in Poland, the United Kingdom and Albania. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”, pp. 152]
Jakub Adamczewski
309-311
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.23
PDF (English)
Kronika
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej pt. „Ethics and Education”, Warszawa, 29–30 listopada 2019 roku
Dariusz Stępkowski
313-318
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.24
PDF
Sprawozdanie z uroczystości nadania profesorowi Bogusławowi Śliwerskiemu tytułu doktora honoris causa przez Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, 25 czerwca 2020 roku
Dariusz Stępkowski
319-321
DOI:
https://doi.org/10.21697/fp.2020.2.25
PDF
Wydawnictwo Naukowe UKSW
ul. Dewajtis 5, domek nr 2
01-815 Warszawa
email:
wydawnictwo@uksw.edu.pl
tel. +48 22 561 89 23 (wew. 323)
Ważne adresy:
https://uksw.edu.pl/pl/
https://wydawnictwo.uksw.edu.pl
O platformie:
Copyright 2019 by
UKSW
OJS Support and Customization by
LIBCOM
Platform & workfow by
OJS/PKP