Opublikowane: 2022-09-20

Bardzo głodny Caterpillar: czytanie historii jako skuteczna strategia w kierunku osiągnięcia biegłości EFL u bardzo młodych nauczycieli

Edita Hornackova Klapicova , Megan Reister
Seminare. Poszukiwania naukowe
Dział: Z problematyki społeczno-pedagogicznej
https://doi.org/10.21852/sem.2020.4.12

Abstrakt

W tym artykule przeanalizowano, w jaki sposób korzystanie z muzyki, przedmiotów materialnych, czytania opowiadań, zajęć praktycznych, zajęć teatralnych i strategii teatru czytelników może pomóc bardzo młodym uczniom w opanowaniu języka angielskiego jako języka obcego. Niniejsze badanie opiera się na lekcji języka angielskiego odbywającej się w przedszkolu w Dolnej Austrii. Były dwie grupy docelowe dzieci w wieku od trzech do sześciu lat, jedna składała się z 25 uczniów, a druga z 24 uczniów. Angielski jako drugi język był im nauczany w sposób naturalistyczny przez okres trzech lat. Umiejętności językowe uczniów i kompetencje komunikacyjne w języku angielskim zostały ocenione podczas trzech różnych testów ustnych podczas lekcji. Wyniki testów udowodniły, że uczniowie osiągnęli już wysoki poziom biegłości w nauce języka angielskiego w wyniku skutecznych strategii nauczania stosowanych w ich programie języka angielskiego i byli w stanie przyswoić nowe słownictwo i znaczenie podczas bieżącej lekcji języka angielskiego.

Słowa kluczowe:

angielski jako język obcy, bardzo młodzi uczniowie, skuteczne strategie nauczania, zajęcia praktyczne, czytanie opowiadań

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Hornackova Klapicova , E., & Reister , M. (2022). Bardzo głodny Caterpillar: czytanie historii jako skuteczna strategia w kierunku osiągnięcia biegłości EFL u bardzo młodych nauczycieli . Seminare. Poszukiwania Naukowe, 41(4), 139–153. https://doi.org/10.21852/sem.2020.4.12

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.