Bartnikowska Urszula, Żyta Agnieszka. 2007. Żyjąc z niepełnosprawnością. Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. Toruń: Wydawnictwo Edukacyjne Akapit.
Google Scholar
Goniewicz Mariusz, Goniewicz Krzysztof. 2010. Wypadki drogowe w Polsce – czynniki sprawcze i zapobieganie. Bezpieczeństwo Pracy.09. Uniwersytet Medyczny w Lublinie.
Google Scholar
Grzesiuk Olga. Jej twarz, świątynia jej rozbitego ciała i dusza w całości. ARTykuly magazyn studentów historii sztuki kul; <https://www.kul.pl/files/564/public/ARTykuly/ARTykuly005-006/ARTykuly005-006_6.PDF> (data dostępu: 12.11.2015).
Google Scholar
Korejwo Krystyna. 1996. Pieśni Serca. Olsztyn: Wydawnictwo POLgraf s.c.
Google Scholar
Kosakowski Czesław. 2003. Węzłowe problemy pedagogiki specjalnej. Toruń: Wydawnictwo Edukacyjne Akapit.
Google Scholar
Kotlarska-Michalska Anna. 1999. Człowiek niepełnosprawny jako ‘inny’ w ujęciu koncepcji socjologicznych i w świetle badań socjologiczno-psychologicznych. Roczniki Socjologii Rodziny XI. Poznań: UAM.
Google Scholar
Kubarewicz Agnieszka, Wawrzynkowska Katarzyna. 2010. Twórczość jako forma wyrażania siebie przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną, [w:] Sławomir Przybyliński (red.), Pedagogika specjalna – tak wiele pozostaje dla nas tajemnicą…, Olsztyn: Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Olsztyn.
Google Scholar
Kupisiewicz Małgorzata. 2014. Słownik pedagogiki specjalnej. Warszawa: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo Naukowe PWN.
Google Scholar
Kustra Czesław. 2008. Terapeutyczny wymiar religii chrześcijańskiej. [w:] Zbigniew Domżał, Jacek J. Błeszyński (red.), Edukacja Zdrowotna.Vol.5, Nr 1. Łódź: Półrocznik Naukowy Wyższej Szkoły Edukacji Zdrowotnej w Łodzi.
Google Scholar
Ostrowski Michał. 2009. Aktywność twórcza osób głuchoniewidomych, [w:] Czesław Kosakowski, Amadeusz Krause, Marta Wójcik, Relacje i doświadczenia społeczne osób z niepełnosprawnością. Dyskursy pedagogiki specjalnej. Tom 8. Toruń – Olsztyn: Wydawnictwo Edukacyjne Akapit.
Google Scholar
Ostrowski Michał. 2008. Motywacja osób głuchoniewidomych do pracy, [w:] Zbigniew Domżał, Jacek J. Błeszyński (red.), Edukacja Zdrowotna Vol.5, Nr 1. Łódź: Półrocznik Naukowy Wyższej Szkoły Edukacji Zdrowotnej w Łodzi.
Google Scholar
Owczarek Aleksander J., Kowalska Małgorzata. 2014. Epidemiologia wypadków komunikacyjnych w Polsce. 95(1). Prob Hig Epidemiol.
Google Scholar
Paprocka-Borowicz M., Jasiewicz-Lebioda A., Pozowski A. 2005. Niepełnosprawność osób po urazach rdzenia kręgowego z porażeniem kończyn dolnych a pojęcie zdrowia, [w:] Elżbieta Krajewska-Kułak, Matylda Sierakowska, Jolanta Lewko, Cecylia Łukaszuk (red.), Pacjent podmiotem troski zespołu terapeutycznego. Białystok: Akademia Medyczna w Białymstoku, Wydział Pielęgniarstwa i Ochrony Zdrowia.
Google Scholar
Pawlik Sabina. 2015. Sztuka jako sposób włączania osób z niepełnosprawnością intelektualną do społeczeństwa. Numer 8. Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej.
Google Scholar
Symon Elżbieta. 2014. Wypadki drogowe w Polsce w 2013 roku. Warszawa: Komenda Główna Policji. Biuro Prewencji i Ruchu Drogowego. Wydział Ruchu Drogowego. Instytut Transportu Drogowego.
Google Scholar
Szudra Anna. 2008. Etyczne aspekty sztuki osób niepełnosprawnych, [w:] P. Francuz, W. Otrębski (red.), Studia z psychologii w KUL. Tom 15. Lublin: Wydawnictwo KUL.
Google Scholar
Szudra-Barszcz Anna. 2012. Twórczość, czyli poza granicami niepełnosprawności. Z badań nad etycznymi aspektami arteterapii. Tom 4(40), Nr 1. Roczniki Pedagogiczne.
Google Scholar
Żywczok Alicja, Ecler-Nocoń Beata. 2004. Autoterapia – przestrzeń rozwoju osoby ludzkiej. [w:] Stanisław Juszczyk (red.), Z zagadnień niepełnosprawności. Chowanna Tom 1 (22), XLVII (LX). Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.
Google Scholar