Peter Bendixen, Wprowadzenie do ekonomiki kultury i sztuki, tłum. K.D. Kopeć, Wydawnictwo UJ, Kraków 2001.
Google Scholar
Rudolf Bing, 5000 wieczorów w operze, tłum. W. Kalinowski, PIW, Warszawa 1982.
Google Scholar
Szymon Cyfert, Wojciech Dyduch, Dominika Latusek-Jurczak, Jerzy Niemczyk, Agnieszka Sopińska, Subdyscypliny w naukach o zarządzaniu – logika wyodrębniania, identyfikacja modelu koncepcyjnego oraz zawartość tematyczna, „Organizacja i Kierowanie” 2014, nr 1(161), s. 37-48.
Google Scholar
Peter F. Drucker, Management’s New Role, „Harvard Business Revue” 1969, November-December, s. 49-54.
Google Scholar
RickyW. Griffin, Podstawy zarządzania organizacjami, tłum. M. Rusiński, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
Google Scholar
Urszula Grzelońska, Ekonomiczna strona kultury, Wydawnictwo Key Text, Warszawa 2016;
Google Scholar
Giep Hagoort, Przedsiębiorczość w kulturze. Wprowadzenie do zagadnień zarządzania w kulturze, tłum. B. Bezemer-Szefke, E. Orzechowski, Wydawnictwo UJ, Kraków 1996.
Google Scholar
Lawrence E. Harrison, Samuel P. Huntington Kultura ma znaczenie. Jak wartości wpływają na rozwój społeczeństw, tłum. S. Dymczyk, Zysk i S-ka, Poznań 2003.
Google Scholar
Dorota Ilczuk, Ekonomika kultury, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012.
Google Scholar
Hubert Izdebski, Michał Kulesza, Administracja publiczna. Zagadnienia ogólne, „Liber”, Warszawa 2004.
Google Scholar
Rafał Kasprzak, Przemysły kreatywne w Polsce: uwarunkowania i perspektywy,Kamon Consulting, Warszawa 2013.
Google Scholar
Antonina Kłoskowska, Społeczne ramy kultury. Monografia socjologiczna, PWN, Warszawa 1972
Google Scholar
Konstytucja duszpasterska o Kościele w świecie współczesnym „Gaudium et spes”, [w:] Sobór Watykański II. Konstytucje, dekrety, deklaracje, Pallotinum, Poznań 2002, nr 53
Google Scholar
Monika Kostera, Manifest humanistyczny o zrównoważone zarządzanie, [w:] Zarządzanie. Kultura – media – dziedzictwo, Attyka, Kraków 2013, s. 9-14.
Google Scholar
Gregory Ferrell Lowe, Introduction: What’s So Special About Media Management, [w:] Managing Media Firms and Industries. What’s So Special About Media Management, red. G.F. Lowe, Ch. Brown, Springer, New York – Dordrecht – London 2016, s. 3-4.
Google Scholar
Mark Davidson J. Schuster, Informacja w polityce kulturalnej. Infrastruktura informacyjna i badawcza, tłum. M. Król, Wydawnictwo UJ, Kraków 2007.
Google Scholar
Krzysztof Stachowiak, Problemy metodologiczne badania sektora kreatywnego, „Rozwój Regionalny i Polityka Regionalna” 2015, nr 30, s. 14-16.
Google Scholar
Władysław Stróżewski, O wielkości. Szkice z filozofii człowieka, Znak, Kraków 2002.
Google Scholar
Łukasz Sułkowski, Kulturowa zmienność organizacji, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.
Google Scholar
Piotr Sztompka, Socjologia: analiza społeczeństwa, Znak, Kraków 2002.
Google Scholar
David Throsby, Ekonomia i kultura, tłum. O. Siara, Narodowe Centrum Kultury, Warszawa 2010.
Google Scholar
Ruth Towse, Ekonomia kultury. Kompendium, tłum. Ł. Skrok, H. Dębowski, K.L. Pogorzelski, Narodowe Centrum Kultury, Warszawa 2011.
Google Scholar