Chris Bilton, Management and Creativity. From Creative Industries to Creative Management, Blackwell Publishing, Malden – Oxford – Carlton 2007.
Google Scholar
Adam M. Brandenburger, Barry J. Nalebuff, Co-Opetition, Currency/Doubleday, New York – London – Toronto – Sydney – Auckland 1996.
Google Scholar
Gundars Bērziņš, Strategic Management in Creative Industry Organizations: Specifics in Strategic Decision Making, „Management of Organizations: Systematic Research” 2012, no. 62.
Google Scholar
Richard E. Caves, Creative Industries. Contracts Between Art and Commerce, Harvard University Press, Cambridge (MA) – London 2000.
Google Scholar
Łukasz Gaweł, Zarządzanie strategiczne szlakiem dziedzictwa kulturalnego w świetle koncepcji stakeholders, „Turystyka Kulturowa” 2012, nr 10.
Google Scholar
Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska, Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, wyd. V, PWE, Warszawa 2017.
Google Scholar
Ricky W. Griffin, Podstawy zarządzania organizacjami, wyd. II, tłum. M. Rusiński, PWN, Warszawa 2014.
Google Scholar
John Hartley, Jason Potts, Stuart Cunningham, Terry Flew, Michael Keane, John Banks, Key Concepts in Creative Industries, Sage, Los Angeles – London – New Delhi – Singapore – Washington (DC) 2013.
Google Scholar
David Hesmondhalgh, The Cultural Industries, wyd. III, Sage, Los Angeles – London – New Delhi – Singapore – Washington (DC) 2013.
Google Scholar
Eric R. W. Knight, Will S. Harvey, Managing Exploration and Exploitation Paradoxes in Creative Organizations, „Management Decision” 2015, Vol. 53, No. 4.
Google Scholar
Kultura i rozwój. Analizy, rekomendacje, studia przypadku, red. J. Hausner, I. Jasińska, M. Lewicki, I. Stokfiszewski, Krytyka Polityczna, Warszawa 2016.
Google Scholar
Mateusz Lewandowski, Czynniki utrudniające samodzielne opracowywanie planów strategicznych przez pracowników instytucji kultury, [w:] Zarządzanie w instytucjach kultury, red. Ł. Wróblewski, CeDeWu.pl, Warszawa 2014.
Google Scholar
Dagmara Lewicka, Agnieszka Zakrzewska-Bielawska, Rola zaufania w relacyjnej orientacji przedsiębiorstwa, [w:] Meandry teorii i praktyki zarządzania, red. G. Osbert-Pociecha, S. Nowosielski, Wydawnictwo UE we Wrocławiu, Wrocław 2016.
Google Scholar
Krzystof Obłój, Strategia organizacji, wyd. III, PWE, Warszawa 2014.
Google Scholar
Maria Romanowska, Dostosowanie strategii przedsiębiorstwa do jego zasobów, [w:] Zarządzanie strategiczne. Ujęcie zasobowe, red. R. Krupski, Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości, Wałbrzych 2006.
Google Scholar
Maria Romanowska, Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie, wyd. II, PWE, Warszawa 2009.
Google Scholar
Heerad Sabeti, Przedsiębiorstwo nastawione na korzyści niematerialne, „Harvard Business Review” 2012, No. 5.
Google Scholar
Agnieszka Sopińska, Wiedza jako strategiczny zasób przedsiębiorstwa. Analiza i pomiar kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa, Oficyna wydawnicza SGH w Warszawie, Warszawa 2010.
Google Scholar
Ewa Stańczyk-Hugiet, Paradygmat relacji – czy to nowa jakość w zarządzaniu?, „Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów” 2012, nr 116.
Google Scholar
Strategie dla kultury. Kultura dla rozwoju. Zarządzanie strategiczne instytucją kultury, red. M. Śliwa, Małopolski Instytut Kultury, Kraków 2011.
Google Scholar
Justyna Szumniak-Samolej, Innowacyjne przedsięwzięcia nawiązujące do idei społecznej odpowiedzialności biznesu na rynku polskim, [w]: Badania młodych naukowców w dziedzinie nauk ekonomicznych a praktyka gospodarcza, red. M. Wolański, Oficyna Wydawnicza SGH w Warszawie, Warszawa 2015.
Google Scholar
Justyna Szumniak-Samolej, Polskie przedsiębiorstwa oparte na misji społecznej: modele biznesowe, motywacje, wyzwania, [w:] Wkład nauk ekonomicznych w budowę kapitału społecznego, red. M. Menkes, Oficyna Wydawnicza SGH w Warszawie, Warszawa 2016.
Google Scholar
Lidia Varbanova, Zarządzanie strategiczne w kulturze, tłum. T. Piwowarczyk, Narodowe Centrum Kultury, Warszawa 2015.
Google Scholar
Piotr Wachowiak, Wrażliwość społeczna przedsiębiorstwa. Analiza i pomiar, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2013.
Google Scholar
Wil Williams, Duncan Lewis, Strategic Management Tools and Public Sector Management, „Public Management Review” 2008, Vol. 10, No. 5.
Google Scholar
Anna Wróblewska, Kinematografia jako przemysł kultury. Uwarunkowania i tendencje rozwoju branży filmowej w Polsce, Wydawnictwo Naukowe UKSW, Warszawa 2013.
Google Scholar
Yuanyuan Wu, Shikui Wu, Managing Ambidexterity in Creative Industries: A Survey, „Journal of Business Research” 2016, Vol. 69, No. 7.
Google Scholar