Opublikowane: 2020-01-16

The Direction of Educational Reforms and Challenges for Sustainable Development in Finnish Education

Arleta Suwalska
Forum Pedagogiczne
Dział: Colloquia
https://doi.org/10.21697/fp.2019.2.43

Abstrakt

W artykule zaprezentowano składowe edukacji dla zrównoważonego rozwoju w kontekście reformowania edukacji fińskiej. Ruch reform w tym kraju jest rozbieżny wobec modelu globalnej reformy edukacyjnej. Finowie kierując się własną strategią reform edukacyjnych, osiągają od lat najlepsze wyniki na świecie w badaniach PISA.

Słowa kluczowe:

polityka; zrównoważony rozwój; zrównoważona edukacja; zrównoważona przyszłość; współpraca wielozawodowa

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Suwalska, A. . (2020). The Direction of Educational Reforms and Challenges for Sustainable Development in Finnish Education. Forum Pedagogiczne, 9(2/2), 259–269. https://doi.org/10.21697/fp.2019.2.43

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.