Opublikowane: 2003-06-30

Obraz młodzieży szkół ponadpodstawowych w Krośnie na Podkarpaciu w roku szkolnym 1996/97

Janusz Mierzwa
Seminare. Poszukiwania naukowe
Dział: Z problematyki społeczno-pedagogicznej
https://doi.org/10.21852/sem.2003.26

Abstrakt

Dojrzewanie jest specyficznym okresem życia człowieka, który kształtuje osobistą dojrzałość emocjonalną i religijną człowieka. W tym czasie krystalizuje się także egzystencjalne rozeznanie pokolenia, które  rozpoczyna swój pierwszy i odpowiedzialny etap dorosłego życia. Charakteryzując zbiorowość młodzieży szkolnej, która uczy się we wszystkich typach szkół ponadgimnazjalnych Krosna na Podkarpaciu, w roku szkolnym 1996/97 autor niniejszego opracowania zwrócił szczególną uwagę na atrybuty o charakterze socjodemograficznym i religijno-moralnym , co pozwoliło mu stworzyć klasyfikację (kategoryzację)  religijności. Przedstawiony profil badanej populacji składa się na „fotografię” uczniów szkół ponadgimnazjalnych, którzy uczą się w Krośnie nad Wisłokiem w roku szkolnym 1996/97.

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Mierzwa, J. (2003). Obraz młodzieży szkół ponadpodstawowych w Krośnie na Podkarpaciu w roku szkolnym 1996/97. Seminare. Poszukiwania Naukowe, 19, 327–341. https://doi.org/10.21852/sem.2003.26

Cited by / Share

Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.