Bakuła Bogusław, Oblicza autotematyzmu, WiS, Poznań 1991.
Google Scholar
Baldziński Tomasz, Falsyfikacja rzeczywistości. O istocie i znaczeniu kina mockumentary, w: D. Dłużniewska-Urban, T. Baldziński, Mockumentary. Próba określenia istoty zjawiska, red. M. Werner, B. Pawłowska-Jądrzyk, Wydawnictwo UKSW, Warszawa 2017.
Google Scholar
Baudrillard Jean, Precesja symulakrów, w: idem, Symulakry i symulacja, przeł. S. Królak, Wydawnictwo Sic!, Warszawa 2005.
Google Scholar
Bondanella Peter, Pacchioni Federico, A History of Italian Film, Bloomsbury Academic, New York 2017.
Google Scholar
Bondanella Peter, The Films of Federico Fellini, Cambridge University Press, Cambridge 2002.
Google Scholar
Bowman, Fellini: The Sixties, Running Press Adult, Philadelphia 2015.
Google Scholar
Burke Frank, Federico Fellini: Reality/Representation/Signification, w: Federico Fellini: Contemporary Perspectives, ed. by F. Burke, M. Waller, University of Toronto Press, Toronto 2002.
Google Scholar
Cardullo Bert, Sounding on Cinema. Speaking to Film and Film Arts, State University of New York Pres, New York 2008.
Google Scholar
Chandler Charlotte, Ja, Fellini, przeł. H. Igalson-Tygielska, Czytelnik, Warszawa 1996.
Google Scholar
Cieplińska Joanna, Montaż i rytuał, czyli o autokreacjach pisarskich, Universitas, Kraków 2003.
Google Scholar
Corrigan Timothy, The Essay Film. From Montaigne, After Marker, Oxford University Press, New York 2001.
Google Scholar
Eco Umberto, Thoth, Fellini and the Pharaoh, w: Á. Quintana, Masters of Cinema: Federico Fellini, Phaidon, Paris 2011.
Google Scholar
Fellini Federico, Essays in Criticism, ed. by P. Bondanella, Oxford University Press, New York 1978.
Google Scholar
Fellini Federico, Fellini TV. Block-notes di un regista, I clowns, Cappelli, Bologna 1972.
Google Scholar
Fellini Federico, I clowns, a cura di R. Renzi, Cappelli, Bologna 1988.
Google Scholar
Bakuła Bogusław, Oblicza autotematyzmu, WiS, Poznań 1991.
Google Scholar
Baldziński Tomasz, Falsyfikacja rzeczywistości. O istocie i znaczeniu kina mockumentary, w: D. Dłużniewska-Urban, T. Baldziński, Mockumentary. Próba określenia istoty zjawiska, red. M. Werner, B. Pawłowska-Jądrzyk, Wydawnictwo UKSW, Warszawa 2017.
Google Scholar
Baudrillard Jean, Precesja symulakrów, w: idem, Symulakry i symulacja, przeł. S. Królak, Wydawnictwo Sic!, Warszawa 2005.
Google Scholar
Bondanella Peter, Pacchioni Federico, A History of Italian Film, Bloomsbury Academic, New York 2017.
Google Scholar
Bondanella Peter, The Films of Federico Fellini, Cambridge University Press, Cambridge 2002.
Google Scholar
Bowman, Fellini: The Sixties, Running Press Adult, Philadelphia 2015.
Google Scholar
Burke Frank, Federico Fellini: Reality/Representation/Signification, w: Federico Fellini: Contemporary Perspectives, ed. by F. Burke, M. Waller, University of Toronto Press, Toronto 2002.
Google Scholar
Cardullo Bert, Sounding on Cinema. Speaking to Film and Film Arts, State University of New York Pres, New York 2008.
Google Scholar
Chandler Charlotte, Ja, Fellini, przeł. H. Igalson-Tygielska, Czytelnik, Warszawa 1996.
Google Scholar
Cieplińska Joanna, Montaż i rytuał, czyli o autokreacjach pisarskich, Universitas, Kraków 2003.
Google Scholar
Corrigan Timothy, The Essay Film. From Montaigne, After Marker, Oxford University Press, New York 2001.
Google Scholar
Eco Umberto, Thoth, Fellini and the Pharaoh, w: Á. Quintana, Masters of Cinema: Federico Fellini, Phaidon, Paris 2011.
Google Scholar
Fellini Federico, Essays in Criticism, ed. by P. Bondanella, Oxford University Press, New York 1978.
Google Scholar
Fellini Federico, Fellini TV. Block-notes di un regista, I clowns, Cappelli, Bologna 1972.
Google Scholar
Fellini Federico, I clowns, a cura di R. Renzi, Cappelli, Bologna 1988.
Google Scholar