References
Maciejewska M. (2017). Współczesne badania pedagogiczne – tworzenie wiedzy potrzebnej praktyce. „Przegląd Pedagogiczny”, nr 1, s. 40–53.
Google Scholar
Mizerek H. (2010). Koloryt współczesnych badań ewaluacyjnych. W: H. Kędzierska (red.). Jakościowe inspiracje w badaniach edukacyjnych. Olsztyn: Wydawnictwo UWM.
Google Scholar
Witkowska A. (2017). Komentarz do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek. Dostępny na: Rozporządzenie w sprawie wymagań wobec szkół i placówek, tekst ujednolicony na 02-07-2023 (vulcan.edu.pl)
Google Scholar
Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 września 2022 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli. Dz.U. z 2022 r., poz. 1914.
Google Scholar
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek. Dz.U. 2017 poz. 1611.
Google Scholar
Ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela. Dz.U. 2023 poz. 984.
Google Scholar