Biesaga, Tadeusz. 2008. “Sytuacjonizm etyczny.” In Powszechna Encyklopedia Filozoficzna, vol. 9, edited by Andrzej Maryniarczyk, 293-296. Lublin: Polskie Towarzystwo Tomasza z Akwinu.
Google Scholar
Dec, Ignacy. 2008. „Personalizm w filozofii (próba systematyzacji).” In Personalizm polski, edited by Marian Rusecki, 301-313. Lublin: Wydawnictwo KUL.
Google Scholar
Hunt, Shelby D. and Scott Vitell. 1986. “A General Theory of Marketing Ethics.” Journal of Macromarketing (Spring 1986): 5-16.
Google Scholar
Gillon, Raanan. 1997. Etyka lekarska. Problemy filozoficzne. Translated by Anna Alichniewicz and Anna Szczęsna. Warszawa: Wyd. Lekarskie PZWL.
Google Scholar
Herbut, Józef. 1997. “Utylitaryzm.” In Leksykon filozofii, edited by Józef Herbut, 527-528. Lublin: Towarzystwo Naukowe KUL.
Google Scholar
Juros, Helmut. 1998. “Norma etyczna.” In Słownik teologiczny, edited by Andrzej Zuberbier, 347-348. Katowice: Księgarnia św. Jacka.
Google Scholar
Kant, Immanuel. 1966. Uzasadnienie metafizyki moralności. Translated by Mścisław Wartenberg. Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe.
Google Scholar
Second Vatican Council. 1965. Pastoral Constitution on the Church in the Modern World “Gaudium et Spes”.
Google Scholar
Rogowski, Robert. 2008. Etyka marketingu (ujęcie personalistyczne). Tarnobrzeg: Wydawnictwo Diecezjalne i Drukarnia w Sandomierzu.
Google Scholar
Singer, Peter. 1982. Practical Ethics. Cambridge.
Google Scholar
Smith, Craig N. and Patrick E. Murphy. 2012. Marketing Ethics. London: SAGE Publications Ltd.
Google Scholar
Styczeń, Tadeusz. 1983. ABC etyki. Lublin: Redakcja Wydawnictw KUL.
Google Scholar
Szostek, Andrzej. 1995. Wokół godności, prawdy i miłości. Rozważania etyczne. Lublin: Redakcja Wydawnictw KUL.
Google Scholar
Williams, Thomas D. and Jan Olof Bengtsson. 2014. “Personalism.” In The Stanford Encyclopedia of Philosophy (Spring 2014 Edition), edited by Edward N. Zalta. Stanford: The Metaphysics Research Lab Center for the Study of Language and Information Stanford University. Access: 23.01.2017. http://plato.stanford.edu/entries/personalism/.
Google Scholar
Wojtyła, Karol. 1969. “Problem doświadczenia w etyce.” Roczniki Filozoficzne. 2: 5-24.
Google Scholar
Wojtyła, Karol. 1969. „Problem teorii moralności.” In W nurcie zagadnień posoborowych, vol. 3, edited by B. Bejze, 217-249. Warszawa: Wydawnictwo SS. Loretanek-Benedyktynek.
Google Scholar
Wojtyła, Karol. 1999. Elementarz etyczny. Lublin: Towarzystwo Naukowe KUL.
Google Scholar
Zadroga, Adam. 2009. Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce. Próba oceny z perspektywy teologii moralnej. Lublin: Wydawnictwo KUL.
Google Scholar