Opublikowane: 2022-11-23

Rozwój technologii informacyjnej w planowaniu procesu wprowadzenia e-podręczników

Marek Woś
Seminare. Poszukiwania naukowe
Dział: Z problematyki społeczno-pedagogicznej
https://doi.org/10.21852/sem.2017.3.03

Abstrakt

W 2011 roku MEN zapowiedziało wprowadzenie do szkół e-podręczników. Był to jeden z elementów nowego programu adresowanego do szkół polskich, pt. „Cyfrowa szkoła”. Niniejszy artykuł jest sprawozdaniem z badań, które mają na celu pokazanie stanu bieżącego przygotowania szkół do realizacji tego zamierzenia. Wielu nauczycieli, dzięki wyposażeniu klas w tablice multimedialne, pracuje już na zajęciach, wykorzystując nowe technologie komunikacyjne. Nie zawsze jednak posługiwanie się przez dzieci i młodzież w życiu codziennym nośnikiem elektronicznym jest idealnym wskaźnikiem potwierdzającym to zamierzenie.

Słowa kluczowe:

e-podręczniki, reforma, szkoła, uczniowie, nauczyciele

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Woś, M. (2022). Rozwój technologii informacyjnej w planowaniu procesu wprowadzenia e-podręczników . Seminare. Poszukiwania Naukowe, 38(3), 37–52. https://doi.org/10.21852/sem.2017.3.03

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.