W artykule przedstawiono dość reprezentatywne tendencje w kierunku akceptacji lub dezaprobaty religie i modele wychowawcze Beeulara przez młodzież, wskazuje na czynniki warunkujące opinie młodych ludzi i wyciągnąć kilka ogólnych wniosków. Autor to stwierdza ludzie są świadomi niezgodności religijnego modelu edukacji z systemem edukacji socjalnej; dlatego często znajdują się w sytuacjach kolizji. Większość młodych ludzie pozytywnie oceniają wychowawczą funkcję religii, niezależnie od własnej różne postawy, umy w stosunku do religii. „Myślę, że edukacja religijna nadaje człowiekowi sens życia i skupiać się na psychologicznych i filozoficznych aspektach wiary, a nie na jej teologii] i dogmatyczne aspekty. Jeśli chodzi o ich wyobrażenie o katolicyzmie, ma je duża grupa ankietowanych postawa nonkonformistyczna, z wyraźną tendencją do reformy podstawowych dogmatów i zasady moralne ogłoszone przez Kościół. Młodzi ateiści nie widzą pewnych elementów katolicyzmu obyczajów we własnym modelu kultury.
Pobierz pliki
Zasady cytowania
Licencja
Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa – Bez utworów zależnych 4.0 Międzynarodowe.