Barańska M., Reklama i jej ograniczenia. Standardy europejskie a prawo polskie, Warszawa 2011.
Google Scholar
Bogunia-Borowska M., Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej, Kraków 2004.
Google Scholar
Cymanow-Sosin K., Lokowanie idei w reklamie, Toruń 2020.
Google Scholar
Doliński D., Psychologia reklamy, Wrocław 2001.
Google Scholar
Dudzik-Lewicka I., Hofman-Kohlmeyer M., Postrzeganie i skuteczność poszczególnych form reklamy internetowej, „Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie” 2015 nr 4, s. 207–225.
Google Scholar
Fletcher W., Reklama, Łódź 2018.
Google Scholar
Grzybczyk K., Ilustrowane prawo reklamy, Warszawa 2020.
Google Scholar
Jabłoński A., Skuteczna reklama na LinkedInie, Warszawa 2021.
Google Scholar
Karwowski M., Reklama natywna – czy to jeszcze informacja?, „Folia Bibliologica” 2015 vol. 57, s. 115-117.
Google Scholar
Kowalska M., Internet jako narzędzie skutecznego marketingu i reklamy, „Zeszyty Naukowe” 2006 nr 2.
Google Scholar
Kuś G., E-reklamy a decyzje zakupowe konsumentów, „Zeszyty Naukowe Wydziału Informatycznych Technik Zarządzania Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania. Współczesne Problemy Zarządzania” 2010, nr 1, s. 73–90.
Google Scholar
Makowiec A., Prawne aspekty reklamy w sieci – zagadnienia wybrane, „Kultura, Media, Teologia” 2014 nr 3 s. 9-28.
Google Scholar
McStay A., Reklama cyfrowa, Łódź 2020.
Google Scholar
Mikosz J., Formy reklamy zewnętrznej, „Kultura, Media, Teologia” 2010 nr 3.
Google Scholar
Mikosz J., Sposoby promocji współczesnej polskiej prasy drukowanej, Łódź 2015.
Google Scholar
Nowacki R. Reklama. Warszawa 2009.
Google Scholar
Olszanecka-Marmola A., Czy telewizyjna reklama polityczna może zmienić wizerunek kandydata? Studium empiryczne wyborów prezydenckich 2015, Toruń 2020.
Google Scholar
Peszko K., Wybory reklamodawców w świetle badań – wiodące i tracące na popularności. Nośniki reklamowe, [w:] Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego” 2014, nr 825.
Google Scholar
Reklama wczoraj i dziś, red. A. Barska, Warszawa 2016.
Google Scholar
Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania, red. M. Namysłowska, Warszawa 2022.
Google Scholar
Ryłko-Kurpiewska A., Reklama jako sztuka powtórzeń, Gdynia 2016.
Google Scholar
Sadowa A., Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej, „Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne” 2019, nr 28, s. 297-311.
Google Scholar
Witczak O., Postawy i opinie konsumentów indywidualnych wobec reklamy w nowych i tradycyjnych mediach, „Marketing i Rynek” 2015, nr 8, s. 830–838.
Google Scholar