Dzik B. (2008). Pęd na sklepowe sale! „Charaktery” nr 1.
Google Scholar
Gąsiorowska A. (2001). Kupowanie kompulsywne – zjawisko, jego determinanty i konsekwencje: przegląd badań. „Przegląd Psychologiczny” nr 4.
Google Scholar
Guerreschi C. (2010). Nowe uzależnienia. Kraków: „Salwator”.
Google Scholar
Gustaw G., Wierzchoń M. (2010). Grzech nie kupić. „Charaktery” nr 12.
Google Scholar
Habrat B. (2016). Koncepcje teoretyczne i pozycja nozologiczna tak zwanych nałogów behawioralnych. W: Habrat B. (red.). Zaburzenia uprawiania hazardu i inne tak zwane nałogi bahawioralne. Warszawa: Instytut Psychiatrii i Neurologii.
Google Scholar
Hoffmann B. (2012). Psychospołeczne uwarunkowania uzależnienia od zakupów. „Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze” nr 8.
Google Scholar
Jachnis A. (2007). Psychologia konsumenta. Psychologiczne i socjologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich. Bydgoszcz–Warszawa: Oficyna Wydawnicza „Branta”.
Google Scholar
Jelonkiewicz I., Lew-Starowicz M., Sliczuk A., Habrat B. (2016). Dokonanie przeglądu aktualnego stanu światowej wiedzy naukowej dotyczącej uzależnień behawioralnych, w tym hazardu problemowego i patologicznego, zrealizowany przez Zespół Profilaktyki i Leczenia Uzależnień Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, dostępny na: file:///C:/Users/Dell/Downloads/37_IH_IPIN%20(1).pdf (otwarty: 29.08.2017).
Google Scholar
Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii, dostępny na: http://www.kbpn.gov.pl (otwarty: 29.08.2017).
Google Scholar
Koryczan P., Sęktas M., Dybczak L., Malicka K. (2017). Uzależnienie od zakupów –przegląd badań. W: Nyćkowiak J., Leśny J. (red.). Badania i Rozwój Młodych Naukowców w Polsce – Nauki humanistyczne i społeczne. Cz. IV. Poznań, Polska: Młodzi Naukowcy.
Google Scholar
Kraśkiewicz A. (2009). Tango i cash czyli symfonia zakupów. „Charaktery” nr 6.
Google Scholar
Krzystanek M., Stolarczyk A., Piekarska-Bugiel K., Wojnar R., Martyniak E. (2016). Zakupoholizm – nowe wyzwanie terapeutyczne. „Psychiatria” t. 13, nr 3.
Google Scholar
Kucewicz K. (2013). Struktura osobowości osoby uzależnionej od zakupów. „Świat Problemów” nr 2.
Google Scholar
Kucewicz K. (2016). Zakupoholizm. Jak samodzielnie uwolnić się od przymusu kupowania? Warszawa: „Samo-sedno”.
Google Scholar
Kucewicz K., Piotrowicz M. (2012). Groźny świat zakupów. „Świat Problemów” nr 4.
Google Scholar
Lecejewska-Nosal A. (2012). W szale zakupów. „Charaktery” nr 2.
Google Scholar
Lindstrom M. (2009). Zakupologia. Prawda i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy. Kraków: „Znak”.
Google Scholar
Makarewicz M., Piechota M., Story W., Wadowska W. (2012). Płeć a zakupoholizm. „Innowacje Psychologiczne” t. 1, nr 1.
Google Scholar
Mandal A. (2006). Nowe nałogi współczesnego człowieka. „Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze” nr 7.
Google Scholar
Muller A. (2009). Kiedy zakupy stają się nałogiem. „Charaktery” nr 11.
Google Scholar
Ogińska-Bulik N. (2016). Kompulsywne kupowanie. W: Zaburzenia uprawiania hazardu i inne tak zwane nałogi bahawioralne. Habrat B. (red.). Warszawa: Instytut Psychiatrii i Neurologii.
Google Scholar
Ogińska-Bulik N. (2010). Uzależnienia od czynności. Mit czy rzeczywistość. Warszawa: „Engram”.
Google Scholar
Rowicka M. (2015). Uzależnienia behawioralne. Terapia i profilaktyka. Warszawa: Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii.
Google Scholar
Węgrzecka-Giluń I. (2012). W kręgu uzależnień behawioralnych – zakupoholizm. „Remedium” nr 12.
Google Scholar