Opublikowane: 2017-01-11

Funkcjonowanie osoby stopniowo tracącej wzrok w przestrzeni edukacyjno-rehabilitacyjnej

Kornelia Czerwińska
Forum Pedagogiczne
Dział: Dział tematyczny
https://doi.org/10.21697/fp.2016.1.11

Abstrakt

Tekst składa się z dwóch podstawowych części. W pierwszej zawarto teoretyczną analizę wpływu wrodzonej niepełnosprawności progresywnej na bieg życia, ze szczególnym zwróceniem uwagi na takie obszary, jak edukacja i funkcjonowanie społeczne. W drugiej zaś opisano indywidualny przypadek przebiegu edukacji osoby z postępującą słabowzrocznością na tle przemian polityczno-społecznych, jakie miały miejsce w Polsce w ostatnich czterech dekadach.

Słowa kluczowe:

niepełnosprawność wzroku, utrata wzroku, edukacja, rehabilitacja

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Czerwińska, K. (2017). Funkcjonowanie osoby stopniowo tracącej wzrok w przestrzeni edukacyjno-rehabilitacyjnej. Forum Pedagogiczne, 6(1), 168–180. https://doi.org/10.21697/fp.2016.1.11

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.