Bentkowska D., Węglarz J. (2022). Trening umiejętności społecznych dzieci i młodzieży. Gdańsk: Harmonia Edukacja.
Google Scholar
Bogdanowicz M. (2011). Ryzyko dysleksji, dysgrafii i dysortografii, specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu. Skala ryzyka dysleksji wraz z normami dla klas I i II. Gdańsk: Harmonia.
Google Scholar
Bogdanowicz M., Adryjanek A., Różyńska M. (2010). Uczeń z dysleksją w domu. Poradnik nie tylko dla rodziców. Gdynia: Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON.
Google Scholar
Bohdanowicz M. (1994). O dysleksji czyli specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu – odpowiedzi na pytania rodziców i nauczycieli. Lublin: Linea.
Google Scholar
Brejnak W., Zabłocki K.J. (1999). Dyslekcja w teorii i praktyce. Warszawa: Warszawski Oddział PTD
Google Scholar
Dąbrowska M. (2001). O dysleksji. ,,Problemy Opiekuńczo- Wychowawcze”, nr 1, s. 35-40
Google Scholar
Dąbrowska-Jabłońska I. (2013). Terapia dzieci i młodzieży. Metody i techniki pomocy psychopedagogicznej. Kraków: Wydawnictwo Impuls.
Google Scholar
Kendall P. (2022). Terapia dzieci i młodzieży. Procedury poznawczo-behawioralne. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Google Scholar
Kendall P., Hedtke K.A. (2013). Terapia poznawczo-behawioralna zaburzeń lękowych u dzieci. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Google Scholar
Kochańska M., Krasowicz-Kupis G. (2014). Problemy edukacyjne uczniów z SLI i dysleksją rozwojową. W: Awramiuk E. (red.). Z problematyki kształcenia językowego, t. V. Białystok: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku
Google Scholar
Kołakowski A. (2023). Psychoterapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Google Scholar
Kotarba-Kańczugowska M. (2010). Nauczanie wielozmysłowe podstawą indywidualizacji procesu kształcenia. W: Pomianowska M., Szczepkowska-Szczęśniak K. (red.). Indywidualne potrzeby edukacyjne i rozwojowe dzieci w klasach I-III . Warszawa: Spółka Wydawnicza Raabe.
Google Scholar
Krasowicz-Kupis. G. 2008. Psychologia dysleksji. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN
Google Scholar
Mickiewicz. J. 2011. Dysleksja rozwojowa. Podstawy diagnozy i terapii. Toruń: TNOiK Dom Organizatora
Google Scholar
Mickiewicz. J. 1996. Jedynka z ortografii. Rozpoznawanie dysleksji, dysortografii i dysgrafii w starszym wieku szkolnym. Toruń: TNOiK Dom Organizatora
Google Scholar
Nowicka E. (2007). Zawartość edukacyjnych programów komputerowych wspierających zajęcia korekcyjno-kompensacyjne. W: Kostka-Szymańska M,, Krasowicz-Kupis G. (red.). Dysleksja – problem znany czy nieznany? Lublin: Wydawnictwo UMCS
Google Scholar
Popiel A., Pragłowska E. (2022). Psychoterapia poznawczo-behawioralna. Warszawa: PWN.
Google Scholar
Plummer Deborah M. (2013). Jak rozwinąć u dzieci poczucie własnej wartości. Otwock: Wydawnictwo Edukacyjne Fraszka.
Google Scholar
Półtorak M. (2017). Psychospołeczne funkcjonowanie dzieci z dysleksją rozwojową – wybrane aspekty. „Głos – Język – Komunikacja”, tom 4, s. 68-78. Dostęp: 01.03.2024 https://repozytorium.ur.edu.pl/server/api/core/bitstreams/9c5ec3db-c337-49cc-aade-2833d561e1cf/content
Google Scholar
Rappe R.M., Wignall A., Spence S. H. (2017). Lęk u dzieci. Poradnik z ćwiczeniami. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Google Scholar
Sawa B. (1994). Jeżeli dziecko źle czyta i pisze. Warszawa: WSiP.
Google Scholar
Wika E. (2018). Dysleksja rozwojowa – specyficzne trudności w uczeniu się czytania i pisania. Dostęp: 23.01.2024 https://pedagogika-specjalna.edu.pl/terapia-pedagogiczna/dysleksja-rozwojowa/
Google Scholar
Witkoś M. (2004). Program terapeutyczny pracy z dzieckiem ryzyka dysleksji. ,,Nauczyciel i Szkoła”, tom 1-2 (22-23) s. 322.
Google Scholar
Wrońska, J., Nowak, E. (2004). Ryzyko dysleksji. Warszawa: ,,Biuletyn Informacyjny Oddziału Warszawskiego PTD”, nr 29, s. 91-97
Google Scholar
Żołyńska-Głuszek T. (2005). Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu, czyli dysleksja rozwojowa. Dostęp: 16.02.2024
Google Scholar
http://dlibra.umcs.lublin.pl/dlibra/publication/24640/edition/21883/content
Google Scholar