Login
Register
Login
English
English
Język Polski
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Submissions
Privacy Statement
Contact
Published:
2016-11-13
Vol. 4 No. 1 (2014)
Danuta Lalak, Życie jako biografia. Podejście biograficzne w perspektywie pedagogicznej, Wydawnictwo Akademickie ŻAK, Warszawa 2010, ss. 401
Joanna Pękala
Pedagogical Forum
Section:
Reviews
https://doi.org/10.21697/fp.2014.1.23
Most read articles by the same author(s)
Joanna Pękala,
Ethos of the Contemporary Teacher in the Opinion of Teachers and Parents
,
Pedagogical Forum: Vol. 5 No. 1 (2015)
Dariusz Stępkowski, Joanna Pękala,
4th Methodological Conference ‘How to Teach in Order to Teach Well? About the Specificity of the Theory and the Practice of Teaching Philosophy and Ethics’, Warsaw, November 21-22, 2014
,
Pedagogical Forum: Vol. 5 No. 1 (2015)
Dariusz Stępkowski, Joanna Pękala,
Sprawozdanie z trzeciego spotkania międzynarodowego konsorcjum badaczy zajmujących się edukacją moralno-etyczną, Trnawa 26–28 września 2019 roku
,
Pedagogical Forum: Vol. 9 No. 2/2 (2019)
Dariusz Stępkowski, Joanna Pękala,
e Second Assembly of an International Group of Researchers Engaged in Moral and Ethical Education, Berlin, 21–23 February2019
,
Pedagogical Forum: Vol. 9 No. 1 (2019)
Joanna Pękala,
The international conference ‘Sharing reflexive doctoral research practices for professionals’ (Cambridge/Great Britain, June, 25, 2016)
,
Pedagogical Forum: Vol. 7 No. 1 (2017)
Details
Statistics
Authors
Download files
PDF (Język Polski)
Citation rules
More Citation Formats
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Download Citation
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pękala, J. (2016). Danuta Lalak, Życie jako biografia. Podejście biograficzne w perspektywie pedagogicznej, Wydawnictwo Akademickie ŻAK, Warszawa 2010, ss. 401.
Pedagogical Forum
,
4
(1), 275–278. https://doi.org/10.21697/fp.2014.1.23
Cited by / Share
PDF Download
Article views
Joanna Pękala
joanna_sl@poczta.onet.pl
This website uses cookies for proper operation, in order to use the portal fully you must accept cookies.
Reject
Accept