Casalini C., Włodzimierz Ledóchowski’s Call for Cura Personalis. Humanist roots and Jesuit
Google Scholar
distinctiveness in Education, „Studia Paedagogica Ignatiana” 2019/4, s. 123–134.
Google Scholar
Gesché A., Chrystus, Poznań, „W drodze”, Poznań 2005.
Google Scholar
Horowski J., Podmiotowość w pedagogice chrześcijańskiej o inspiracji tomistycznej, „Paedagogia
Google Scholar
Christiana” 2/24 (2009), s. 63–78.
Google Scholar
Jan Paweł II, Encyklika Fides et Ratio, Watykan 1999.
Google Scholar
Jan Paweł II, List do artystów, Watykan 1999.
Google Scholar
Komisja Wychowania Katolickiego Konferencji Episkopatu Polski, Program nauczania religii,
Google Scholar
WAM, Kraków 2001.
Google Scholar
Komisja Wychowania Katolickiego Konferencji Episkopatu Polski, Program nauczania religii
Google Scholar
rzymskokatolickiej w przedszkolach i szkołach, WAM, Kraków 2010.
Google Scholar
Krakowiak K., A. Borowicz, A. Dłużniewska, B. Głodzik, R. Kołodziejczyk, M. Krawiec,
Google Scholar
Wskazówki dla autorów i wydawców podręczników szkolnych, Ośrodek Rozwoju Edukacji,
Google Scholar
Warszawa 2016.
Google Scholar
ht tps: //bip.ore.edu.pl /pl ik i /z amowienia /poni z ej/41-2017/z a%C5%82.%20
Google Scholar
-WSKAZ%C3%93WKI%20i%20STANDARDY-KUL.pdf, (dostęp online 27.08.2024).
Google Scholar
Marek Z., Walulik A., Ewangelia inspiracją dla nauk o wychowaniu, „Horyzonty Wychowania”
Google Scholar
(2019) 45, s. 95–108.
Google Scholar
Marek Z., Walulik A., Ignatian Spirituality as Inspiration for a Pedagogical Theory
Google Scholar
of Accompaniment, “Journal of Religion and Health” 2022 (https://dois.org/10.1007/
Google Scholar
s10943-022-01628-z).
Google Scholar
Marek Z., Walulik A., Pedagogika Dobrej Nowiny. Perspektywa katolicka, AIK, Kraków 2020.
Google Scholar
Marek Z., Walulik A., Pedagogika świadectwa. Perspektywa antropologiczno-kerygmatyczna,
Google Scholar
AIK, Kraków 2019.
Google Scholar
Marek Z., Walulik A., Pedagogika towarzyszenia. Perspektywa tradycji ignacjańskiej, AIK,
Google Scholar
Kraków 2020.
Google Scholar
Marek Z., Podstawy pedagogiki religii, Kraków 2022.
Google Scholar
Marek Z., Teologiczno-wychowawcze założenia podręczników do nauki religii ze słowem „droga”
Google Scholar
w tytule, „Katecheta” 47 (2003) 12, s. 4–11.
Google Scholar
Milerski B., Hermeneutyka pedagogiczna. Perspektywy pedagogiki religii, ChAT, Warszawa 2011.
Google Scholar
Misiaszek K., Język w katechezie, „Seminare” 2001, nr 17, s. 47–57.
Google Scholar
Morgan G., (red.) Beyond method. Strategies for social research, Beverly Hills, 1983.
Google Scholar
Papieska Komisja Biblijna, Interpretacja Pisma Świętego w Kościele, Pallottinum, Poznań 1994.
Google Scholar
Pasławska-Smęder I., Walulik A., Wychowanie do twórczego życia. Perspektywa młodych dorosłych,
Google Scholar
UIK, Kraków 2024.
Google Scholar
Podstawa programowa
Google Scholar
katechezy
Google Scholar
Kościoła katolickiego w Polsce, WAM, Kraków 2001.
Google Scholar
Podstawa programowa
Google Scholar
katechezy
Google Scholar
Kościoła katolickiego w Polsce, WAM, Kraków 2010.
Google Scholar
Szulakiewicz M., Filozofia jako hermeneutyka, Toruń 2004, s. 74.
Google Scholar
Waldenfens H., O Bogu, Jezusie Chrystusie i Kościele dzisiaj. Teologia fundamentalna w kontekście
Google Scholar
czasów obecnych, Księgarnia św. Jacka, Katowice 1993.
Google Scholar
Walulik A., Teologia narracyjna inspiracją języka katechezy na przykładzie podręczników serii
Google Scholar
„Drogi Przymierza”, „Katecheta” 5/2009, s. 3–10.
Google Scholar
Żmudziński W., Sukces po ignacjańsku. Cztery filary jezuickiego sukcesu według Chrisa Lowneya,
Google Scholar
w: Pedagogika ignacjańska wobec wyzwań współczesnego humanizmu, WSFP „Ignatianum”,
Google Scholar
WAM, Kraków 2008.
Google Scholar