Bieńkowska I. (2008). Komputerowe wspomaganie kształcenia uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Kraków: Wydawnictwo Scriptum.
Google Scholar
Błeszyński J.J. (2013). Terapie wspomagające rozwój osób z autyzmem. Kraków: Impuls.
Google Scholar
Bobkowicz-Lewartowska L. (2007). Autyzm dziecięcy. Zagadnienia diagnozy i terapii. Kraków: Impuls.
Google Scholar
Bobkowicz-Lewartowska L. (2005) Dylematy związane z terapią behawioralną stosowaną wobec osób autystycznych. W: Błeszyński J.J. (red.). Terapie wspomagające rozwój osób z autyzmem. Kraków: Impuls.
Google Scholar
Borkowski G. (2013). Zaburzenia Sensorycznej Integracji u dziecka z zespołem Aspergera. Warszawa: Warszawska Firma Wydawnicza.
Google Scholar
Brownlow, C., O’Dell, L. (2006). Constructing an autistic identity: AS voices online. ,,Mental Retardation”, 44 (5), s. 315-321.
DOI: https://doi.org/10.1352/0047-6765(2006)44[315:CAAIAV]2.0.CO;2
Google Scholar
Chrościńska-Krawczyk M., Jasiński M. (2010). Autyzm dziecięcy – współczesne spojrzenie. „Neurologia Dziecięca”. nr 38, s. 76.
Google Scholar
Cieszyńska J. (2010). Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych – metoda krakowska, Kraków: Wydawnictwo Omega Stage Systems – Jędrzej Cieszyński.
Google Scholar
Faherty C. (2014). Autyzm… Co to dla mnie znaczy? – Podręcznik z ćwiczeniami dla dzieci i dorosłych ze spektrum autyzmu. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Google Scholar
Flisiak-Antonijczuk H., Adamowska S., Chładzińska-Kiejna S., Kalinowski R., Adamowski T. (2014). Metoda EEG-biofeedback w terapii pacjentów z rozpoznaniem ADHD – przegląd badań. „Pediatria i Medycyna Rodzinna”. nr 1, s. 93.
Google Scholar
Frith U. (2008). Autyzm. Wyjaśnienie tajemnicy. Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Google Scholar
Gałka U., Pęczkowska E. (2009). One są wśród nas. Warszawa: Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej.
Google Scholar
Hycnar-Kamińska M. (2017). MÓWik jako narzędzie komunikacji wspomagającej i alternatywnej. W: Marzec D., Miękina J. (red.). Autyzm wyzwaniem XXI wieku. Częstochowa: Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego.
Google Scholar
Iwańczak H. (2017). Mowa i komunikacja w autyzmie. W: Marzec D., Miękina J. (red.). Autyzm wyzwaniem XXI wieku. Częstochowa: Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego.
Google Scholar
Kawa R. (2011). Integracja podejść oraz technik terapeutycznych w pracy z dziećmi z autyzmem. „Psychologia Rozwojowa”, nr 3, s. 53.
Google Scholar
Laszkowska J. (2005). Rozwój technologii informacyjnej szansą dla osób niepełnosprawnych. W: Siemieniecki B. (red.). Komputer w Pedagogice Specjalnej. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.
Google Scholar
Maas Violet F. (1998). Uczenie się przez zmysły – Wprowadzenie do teorii integracji sensorycznej. WSiP, Warszawa: WSiP.
Google Scholar
Maciarz A., Biadasiewicz M. (2000). Dziecko autystyczne z zespołem Aspergera. Studium przypadku. Kraków: Impuls.
Google Scholar
Mangan, K. (2008). Virtual Worlds Turn Therapeutic for Autistic Disorders, ,,Chronicle of Higher Education”, 54 (18), A26.
Google Scholar
Matczak I. (2017). Wspomaganie komunikacji dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu. W: Marzec D., Miękina J. (red.). Autyzm wyzwaniem XXI wieku. Częstochowa: Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego.
Google Scholar
Moore M., S. Calvert M.S. (2000). Brief Report: Vocabulary acquisition for children with autism: Teacher or computer instruction, ,,Journal Autism Developm Disord”, tom 30, nr 4, s 359-362.
DOI: https://doi.org/10.1023/A:1005535602064
Google Scholar
Pisula E. (2002). Autyzm u dzieci – diagnoza, klasyfikacja, etiologia. Warszawa: PWN.
Google Scholar
Podeszewska-Mateńko M. (2015). AAC – Piktogramy w komunikacji i edukacji osób z autyzmem. W: Kaczmarek B.B., Wojciechowska A. (red.). Autyzm i AAC. Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się w edukacji osób z autyzmem. Kraków: Impuls.
Google Scholar
Rozetti-Szymańska A., Wójcik J., Pietras T. (2010). Zarys terapii pedagogicznej dzieci z autyzmem. W: Pietras T., Witusik A., Gałecki P. (red.). Autyzm – epidemiologia, diagnoza i terapia, Wrocław: Wydawnictwo Continuo.
Google Scholar
Rynkiewicz A. (2011). Programy komputerowe oraz Internet w edukacji i terapii osób dotkniętych zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)1. W: Pisula E., Bargiel-Matusiewicz K., Walewska K. (red.). Oblicza rehabilitacji. Warszawa: Medipage.
Google Scholar
Sekułowicz M. (2005). Metoda integracji sensorycznej w diagnozie i terapii dzieci z autyzmem. W: Błeszyński J.J. (red.). Terapie wspomagające rozwój osób z autyzmem. Kraków: Impuls.
Google Scholar
Srebnicki T., Bryńska A. (2016). Zastosowanie komputerowych technologii wspomagających (CAT) w rehabilitacji funkcji poznawczych w zaburzeniach psychicznych wieku rozwojowego. „Psychiatria Polska”, nr 3, s. 588.
Google Scholar
Suchowierska M., Ostaszewski P., Bąbel P. (2014). Terapia behawioralna dzieci z autyzmem – teoria, badania i praktyka stosowanej analizy zachowania. Sopot: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Google Scholar
Wadas-Kujawa A. (2013). Metoda biologicznego sprzężenia zwrotnego – EEG Biofeedback – w teorii i praktyce. EEG biofeedback a terapia mowy. W: Głębocka-Czarniecka M. (red.). Wczesna diagnoza i terapia autyzmu i Zespołu Aspergera: konferencja. Jastrzębie Zdrój: EDULOGMED Poradnia neurologopedyczna. Centrum Diagnozy i Terapii.
Google Scholar
Witusik A.(2010). Autyzm – wprowadzenie do metod terapeutycznych, doktryna terapii. W: Pietras T., Witusik A., Gałecki P. (red.). Autyzm – epidemiologia, diagnoza i terapia. Wrocław: Wydawnictwo Continuo.
Google Scholar
Wojaczek K., Płatos M., Lipnicka M., Okruszek Ł. (2015). Zastosowanie programów komputerowych w terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. „Psychiatra i Psychoterapia”. nr 2, s. 22.
Google Scholar