Duch W., 2009, Reprezentacje umysłowe jako aproksymacji stanów mózgu, Studia z Kognitywistyki i Filozofii Umysłu, 3: 5–28.
Google Scholar
Google Scholar
Duch W., 2013, Mózg i edukacja. W stronę fenomiki neurokognitywnej, http://www.fizyka.umk.pl/publications/kmk/13-Mozgi%20i%20Edukacja.pdf; dostęp: 18.06.14.
DOI: https://doi.org/10.1055/s-0036-1576936
Google Scholar
Google Scholar
Kossut, 2014., Plastyczność mózgu. Neuropedia- Encyklopedia Neuronauki, http://neuropedia.org.pl/?p=313; dostęp: 18.06.2014.
Google Scholar
Google Scholar
Kubik A., 2009a, EEG-biofedback jako metoda wspomagająca leczenie ADHD i innych zaburzeń – Materiały szkoleniowe.
Google Scholar
Google Scholar
Kubik A., 2009b, Teoria i praktyka terapii EEG-biofeedback – materiały szkoleniowe.
Google Scholar
Google Scholar
Kubik A., 2009c, EEG BIOFEEDBACK- materiały szkoleniowe, cz.I.
Google Scholar
Google Scholar
Leszczyńska A., 2010, Biofeedback-lek na wszystko?, Nasza przyszłość w naszych mózgach, w: Poznańskie Forum Kognitywistyczne, vol. 4, s. 222-232.
Google Scholar
Google Scholar
Pecyna M.B., 1998, System Biofeedback w praktyce pedagogicznej, wyd. Żak, Warszawa.
Google Scholar
Google Scholar
Petlak E., Zajacova J., 2010, Rola mózgu w uczeniu się, wyd. Petrus, Kraków.
Google Scholar
Google Scholar
Popielski W., Noo-somatyka, http://ibnps.eu; dostęp: 18.06.2014.
Google Scholar
Google Scholar
Raudzis D., 2009, Biofeedback, Politechnika Opolska, Opole.
Google Scholar
Google Scholar
Smith F., 1998, The book of learning and forgetting, Teachers College, Columbia University, New York, London.
Google Scholar
Google Scholar
Spitzer M., 2007, Jak uczy się mózg, PWN, Warszawa.
Google Scholar
Google Scholar
Szelenberger W., 2000, Potencjały wywołane, Wydawnictwo Elmiko, Warszawa.
Google Scholar
Google Scholar
Taraszkiewicz M., 2005, Neuropedagogika stanie się podstawą edukacji w XXI wieku, Gazeta szkolna, vol. 10.
Google Scholar
Google Scholar
Thompson M., Thompson L., 1998, Neurofeedback combined with training in matacognitive strategies, in: Effectiveness in students with ADD. Applied Psychophysiology and Biofeedback, vol. 23 (4), s. 243-263.
DOI: https://doi.org/10.1023/A:1022213731956
Google Scholar
Google Scholar
Thompson M., Thompson L., 2012, Neurofedback – Wprowadzenie do podstawowych koncepcji psychofizjologii stosowanej, Wydawnictwo Biomed Neurotechnologie, Warszawa.
Google Scholar
Google Scholar
Wojcieszek K., 2011, Dydaktyka filozofii w wiekach średnich. Model Św. Tomasza z Akwinu, referat w ramach IX Polskiego Zjazdu Filozoficznego w Wiśle dn. 18.09.2014.
Google Scholar
Google Scholar
Yeung N., Bogacz R., Holroyd C., Cohen J., 2004, Detection of synchronized oscillations in the electroencephalogram: An evaluation of methods. Psychophysiology, 41:822 - 832.
DOI: https://doi.org/10.1111/j.1469-8986.2004.00239.x
Google Scholar