Opublikowane: 2008-12-31

Instytut Ekologii i Bioetyki w Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego

Jan Sandner
Studia Ecologiae et Bioethicae
Dział: Artykuły naukowe
https://doi.org/10.21697/seb.2008.6.1.32

Abstrakt

Przygotowanie odpowiedniej metodyki nauczania o zasobach środowiska przyrodniczego, zgodnych z ideę edukacji holistycznej, staje się jednym z najważniejszych celów przed jakimi obecnie stoimy. Osiągnięcie ich jest niezbędne w świetle zadań, jakie są stawiane w ramach idei zrównoważonego rozwoju. Artykuł stanowi ogólny przegląd wyników badań, jakie zostały preprowadzone w roku 2007 nad stanem holistycznej edukacji środowiskowej wśród studentów Instytutu Ekologii i Bioetyki na UKSW. W badaniach tych, duży nacisk położony został na problematykę oddzielenia podejścia merologicznego od holistycznego do środowiska przyrodniczego, wykorzystując do tego nowe metody estymacji.

Słowa kluczowe:

ecological education, holistic education, cardinal stafan wyszynski university, sustainable development

Pobierz pliki

Zasady cytowania

Sandner, J. (2008). Instytut Ekologii i Bioetyki w Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego . Studia Ecologiae Et Bioethicae, 6(1), 461–469. https://doi.org/10.21697/seb.2008.6.1.32

Cited by / Share


Ta strona używa pliki cookie dla prawidłowego działania, aby korzystać w pełni z portalu należy zaakceptować pliki cookie.