Barłóg K., Inkluzja społeczna, edukacyjna a problemy młodych osób z ograniczeniami sprawności, «Lubelski Rocznik Pedagogiczny» 36.2/2017, s. 171-183.
DOI: https://doi.org/10.17951/lrp.2017.36.2.171
Google Scholar
Jelonek M., Polityka edukacyjna wobec osób z niepełnosprawnościami – przykład szkolnictwa wyższego. Polityka społeczna wobec osób z niepełnosprawnościami, [w:] Polityki publiczne w Polsce na rzecz osób z niepełnosprawnościami. Stan w obszarze społecznym, edukacyjnym i zatrudnienia, red. M. Ćwiklicki, M. Małecka-Łyszczek, A. Pacut, Kraków 2023, s. 50-98.
Google Scholar
Kurzyna-Chmiel D., Niepełnosprawność jako źródło specyfiki regulacji oświatowej, «Samorząd Terytorialny» 5/2018, «LEX/el.».
Google Scholar
Małecka-Łyszczek M., Polityka społeczna wobec osób z niepełnosprawnościami, [w:] Polityki publiczne w Polsce na rzecz osób z niepełnosprawnościami. Stan w obszarze społecznym, edukacyjnym i zatrudnienia, red. M. Ćwiklicki, M. Małecka-Łyszczek, A. Pacut, Kraków 2023, s. 14-49.
Google Scholar
Piasecki M., Osoby niepełnosprawne na wagę Konwencji ONZ, Lublin 2012.
Google Scholar
Rogacka-Łukasik A., Wybrane środki służące zapewnieniu dostępności cyfrowej dla osób z niepełnosprawnościami, [w:] Aksjologiczne i prawne aspekty niepełnosprawności, red. A. Drabarz, Białystok 2020, s. 197-214.
DOI: https://doi.org/10.15290/aipan.2020.14
Google Scholar
Skoczylas D., Dostępność cyfrowa determinantą zmian w funkcjonowaniu administracji publicznej?, «Studia Administracji i Bezpieczeństwa» 13/2022, s. 121-132.
DOI: https://doi.org/10.5604/01.3001.0016.2888
Google Scholar
Śwital P., Prawne uwarunkowania włączenia osób z niepełnosprawnościami ruchowymi w procesy partycypacji społecznej w Polsce, «Biuletyn Stowarzyszenia Absolwentów i Przyjaciół Wydziału Prawa Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego» 36.20(1)/2023, s. 207-220.
DOI: https://doi.org/10.32084/bsawp.5310
Google Scholar
Włodyka E.M., Dostępność cyfrowa w Unii Europejskiej – praktyka i założenia teoretyczne, «Rocznik Integracji Europejskiej» 16/2022, s. 349-358.
DOI: https://doi.org/10.14746/rie.2022.16.21
Google Scholar
Wróblewska A., Dostępność polskich uczelni: wdrażanie art. 24 Konwencji o Prawach Osób Niepełnosprawnych (KPON) w obszarze szkolnictwa wyższego, «Studia z Polityki Publicznej» 5.4(20)/2018, s. 45-65.
DOI: https://doi.org/10.33119/KSzPP.2018.4.3
Google Scholar